„Per visą įmonės gyvavimo laiką pirmą kartą pirkome naujų ilgųjų autobusų“, – pranešė bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.
Pasak jo, kai kuriais atvejais keleiviai nesutelpa į standartinio dydžio autobusus ir tuomet lieka nepatenkinti paslaugų kokybę. Tai itin aktualu po didelių renginių Dariaus ir Girėno stadione ar „Žalgirio“ arenoje.
130 keleivių talpinančius ilguosius autobusus naudinga naudoti ir taupumo sumetimais – trūkstant vairuotojų ekonomiškai naudingiau naudoti vieną ilgąjį, o ne du paprastus autobusus.
Nors kai kuriose Europos šalyse atsisakoma ilgųjų autobusų dėl jų sukeliamų spūsčių ir manevringumo, „Kauno autobusų“ vadovai tokių pavojų neįžvelgia.
„Jeigu pravažiuoja standartinio dydžio autobusas, pravažiuos ir ilgasis, mat jam manevringumo suteikia per vidurį įrengtos dumplės“, – aiškino M.Grigelis.
Visi naujieji autobusai turi hibridinę pavarą ir varomi biometanu. Jie naudos 15–20 proc. mažiau degalų negu įprastiniai dujiniai autobusai.
12 metrų ilgio autobusų konkurse Vokietijos gamintojo MAN pasiūlymai nurungė Italijos gamintojo „Iveco“ ir Lenkijos „Solaris“, ilgųjų – „Iveco“ pasiūlymus. Į Kauną atgabenti autobusai pagaminti Turkijoje veikiančioje įmonėje.