Posakis „mersas“ ir Afrikoj „mersas“ vilniečiui neteko prasmės – už visureigį solidžiai paklojęs patyrė kalną rūpesčių

2023 m. liepos 2 d. 16:43
Automobilininkams „Mercedes“ ženklas dešimtmečius buvo solidumo ir patikimumo simbolis, bet tie laikai, regis, jau praėjo. Tuo įsitikino verslininkas Linas Bogušis, už brangų visureigį paklojęs solidžią sumą, bet patyręs daug rūpesčių.
Daugiau nuotraukų (5)
Daugiau kaip 100 tūkstančių eurų kainavusį „Mercedes GLS“ visureigį bendrovės „Conlista“ vadovas vilnietis L.Bogušis įsigijo 2017 metų pabaigoje.
Tačiau automobilis nuo pat pradžių nuolat gedo – iš rikiuotės išeidavo įvairūs jutikliai, distronikas, kiti įrenginiai. Nors šiuos gedimus pagal garantiją nemokamai sutaisydavo „Mercedes“ serviso meistrai, tai kainavo daug nervų, teko gaišti marias laiko.
Sustojo vidury gatvės
Pasibaigus gamyklinei garantijai „Mercedes“ atstovai Lietuvoje pasiūlė už papildomą įmoką dar dvejiems metams ją prasitęsti.
Garantija buvo pratęsta, ir tai pasiteisino. Mat 2021 metų pavasarį sugedo variklis. Tuo metu automobilis buvo nuvažiavęs vos 47 tūkstančius kilometrų.
„Tada ką tik šiuo automobiliu buvau sugrįžęs iš Vokietijos. Kitą dieną važiuojant sostinės Geležinio Vilko gatve iš niekur nieko automobilis sustojo, skydelyje užsidegė visos lemputės. Išsikviečiau tralą, kuris nutempė mašiną į servisą. Dar pagalvojau, jog visa laimė, kad neįstrigau kur nors Berlyne“, – pasakojo L.Bogušis.
Greitai paaiškėjo, kad variklio suremontuoti neįmanoma, – reikia keisti nauju. Kol iš gamyklos buvo atvežtas ir įdėtas naujas variklis, praėjo beveik trys mėnesiai.
„Gavau pakaitinę mašiną, tačiau tik 10 dienų. Visą kitą laiką turėjau verstis kaip išmanydamas“, – sakė L.Bogušis.
Geriau – batų parduotuvėje
Kai baigėsi papildomos garantijos 24 mėnesių terminas, „Mercedes“ Lietuvoje atstovaujančios bendrovės „Veho Lietuva“ darbuotojai automobilio savininkui raštu atsiuntė pasiūlymą garantiją pratęsti dar 24 mėnesiams.
„Nieko negalvodamas apmokėjau sąskaitą ir buvau įsitikinęs, kad automobilis bus apdraustas dar dvejiems metams“, – sakė L.Bogušis.
Šis automobilis ir toliau gedo, tačiau smulkesni gedimai buvo taisomi nemokamai pagal naująją garantiją.
„Tačiau salono ir serviso darbuotojų požiūris stebino. Jiems atrodė, jog aš turiu būti laimingas, kad pirkau „Mercedes“.
Net batų parduotuvėje aptarnauja geriau negu „Mercedes“ salone“, – ironizavo verslininkas.
Nusiskundimų dėl blogo aptarnavimo ir automobilių kokybės L.Bogušis nuolat girdėjo ir iš savo kolegų verslininkų.
Į argumentus neįsiklausė
Tuo vilniečio vargai dėl „Mercedes“ nesibaigė.
Vasario mėnesį sugedo ir naujasis variklis. Su juo buvo nuvažiuota taip pat tik apie 50 tūkstančių kilometrų.
L.Bogušis buvo įsitikinęs, kad servisas ir šį kartą savo sąskaita turės suremontuoti variklį arba pakeisti jį nauju.
Tačiau kai nuvežė sugedusį automobilį į „Veho“ servisą, jo vadovai pareiškė, kad nemokamai variklio neremontuos, – esą garantija buvo pratęsta ne dvejiems, o vieniems metams, be to, ji pasibaigė mažiau nei prieš mėnesį. Ir pasiūlė pirkti naują variklį, kuris kainuoja 31 tūkstantį eurų.
„Kai pirmą kartą sugedo variklis, serviso meistrai aiškino, kad „Mercedes“ gamykla į jokias garantijas nežiūrės, – jų prestižo reikalas nemokamai jį pakeisti, nes milijoną kilometrų turintis atlaikyti variklis neturėtų subyrėti vos po 40 tūkstančių nuriedėtų kilometrų. Tačiau kai antrą kartą sugedo, meistrai iš karto ėmė skaičiuoti praleistos garantijos terminą“, – tvirtino verslininkas.
Jokie vairuotojo argumentai, kad patys „Veho“ darbuotojai siūlė garantiją pratęsti 24 mėnesiams, nepadėjo.
„Kadangi mano automobilis buvo taisomas net kelis mėnesius, tam laikui turėjo būti pratęsta ir garantija, tačiau „Veho“ atstovai į tai nekreipė dėmesio“, – teigė L.Bogušis.
„Veho“ vadovų neįtikino ir dar vienas argumentas – jei jau automobilio garantija pasibaigusi, greičiausiai turėtų galioti pakeisto variklio garantija.
Tačiau „Veho Lietuva“ atstovų atsakymas vos neišvertė iš koto – garsios gamyklos atstovai pareiškė, kad garantija naujam varikliui nebus suteikta, nes už jį nebuvo sumokėta.
Vienintelė vilniečio paguoda – pavyko iš gamyklos išsiderėti 40 procentų nuolaidą. Verslininkui neliko kitos išeities, kaip tik pirkti naują variklį. Nors su nuolaida, jis kainavo tikrai brangiai.
„Jei variklį reikia keisti kas 50 tūkstančių kilometrų, garsus posakis, kad „mersas“ ir Afrikoj „mersas“, jau neteko prasmės.
Dabar užsisakiau naują automobilį, žinoma, ne „Mercedes“, – sakė L.Bogušis.
Norėjo padėti klientui
Vilma Aliukonytė
Uždarosios akcinės bendrovės „Veho Lietuva“ administratorė
„Šiam automobiliui gamintojas suteikė 24 mėnesių garantiją, kuri baigė galioti 2019 metais. Per šį terminą joks variklio gedimas nepasireiškė. Pasibaigus gamyklinei garantijai klientas įsigijo trečiosios šalies garantiją Vokietijoje. Kadangi tai nėra nei „Mercedes-Benz“, nei „Veho Lietuva“ garantija, klientui garantijos sąlygas rekomendavome tikslintis tiesiogiai su pratęstos garantijos teikėju ir pardavėju.
„Mercedes-Benz GLS“, kaip ir kiti šio gamintojo automobiliai, yra aukščiausios kokybės ir garsėja savo patikimumu ir važiavimo komfortu.
Vis dėlto kiekvieno automobilio istorija yra individuali ir priklauso nuo eksploatavimo sąlygų, priežiūros, jo vairuotojo įgūdžių ir aibės kitų veiksnių.
Norėdama padėti klientui „Veho Lietuva“ kreipėsi į gamintojus su prašymu suteikti geros valios garantiją.
Nors gamintojo garantija baigė galioti prieš 4 metus, gamintojas sutiko pritaikyti geros valios garantiją ir kompensuoti didelę dalį remonto išlaidų. Dabar automobilis yra suremontuotas ir atiduotas toliau naudotis.“
Mercedesvisureigisgedimai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.