„Šiuo metu susiduriame su laikinu programėlių veikimo sutrikimu“, – pranešama įmonės įraše.
Priduriama, kad abi programėlės neveikia „Android“ operacinę sistemą naudojančiuose telefonuose.
Už parkavimą siūloma apmokėti SMS žinute, o „m.Ticket“ vartotojai raginami naudotis partnerių siūlomomis bilietų įsigijimo paslaugomis.
Po įrašu vienas programėlių naudotojas klausia, kas tai ir kaip elgtis toliau: „Kokie tie partneriai? Kokia programėlė ? Jei kontrolė pagaus, turės teisę nubausti, jei „m.Ticket“ neveikia?“.
Įmonė patikslino, kad viešojo transporto bilietus galima įsigyti programėlėje „Trafi“ arba pas vairuotoją.
„Jei turite bilietų „m.Ticket“ programėlėje, parašykite mums žinutę“, – siūlo „Susisiekimo paslaugos“.
Įmonė atsiprašo už nepatogumus ir praneša, kad aiškinasi sutrikimų priežastį ir stengiasi, kad jis būtų pašalintas kuo greičiau.