Sutriko „m.Ticket“ ir „m.Parking“ programėlių veikla: paveiks naudojančius „Android“ sistemą

2023 m. birželio 28 d. 11:32
Lrytas.lt
Trečiadienio rytą įmonė „Susisiekimo paslaugos“ savo socialinio tinko „Facebook“ paskyroje pranešė, kad sutriko programėlių „m.Ticket“ ir „m.Parking“ veikla.
Daugiau nuotraukų (2)
„Šiuo metu susiduriame su laikinu programėlių veikimo sutrikimu“, – pranešama įmonės įraše.
Priduriama, kad abi programėlės neveikia „Android“ operacinę sistemą naudojančiuose telefonuose.
Už parkavimą siūloma apmokėti SMS žinute, o „m.Ticket“ vartotojai raginami naudotis partnerių siūlomomis bilietų įsigijimo paslaugomis.
Po įrašu vienas programėlių naudotojas klausia, kas tai ir kaip elgtis toliau: „Kokie tie partneriai? Kokia programėlė ? Jei kontrolė pagaus, turės teisę nubausti, jei „m.Ticket“ neveikia?“.
Įmonė patikslino, kad viešojo transporto bilietus galima įsigyti programėlėje „Trafi“ arba pas vairuotoją.
„Jei turite bilietų „m.Ticket“ programėlėje, parašykite mums žinutę“, – siūlo „Susisiekimo paslaugos“.
Įmonė atsiprašo už nepatogumus ir praneša, kad aiškinasi sutrikimų priežastį ir stengiasi, kad jis būtų pašalintas kuo greičiau.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.