Naujienų portalas lrytas.lt trečiadienį pranešė apie „Regitroje“ planuojamus pokyčius, apie kuriuos įmonė iš pradžių, panašu, net neketino pranešti. V. Dominauskas atsisakė atskleisti, kaip atrodys nauja įmonės struktūra – esą kalbėti apie tai per anksti.
„Valdyba jai iš esmės yra pritarusi, bet nei valdybos protokolas, nei kiti dalykai dar nėra vieši. Viskas yra derinimo procese“, – slapukavo V.Dominauskas.
Ketvirtadienį priešpiet surengtoje spaudos konferencijoje generalinis direktorius jau pristatė, ko yra siekiama šiais pokyčiais ir kas keisis. Skaidri įmonės veikla ir nulinė tolerancija korupcijai – vieni pagrindinių įmonės uždavinių.
„Yra nulinė korupcijos tolerancijos riba, kurią „Regitra“ turi pasiekti. Po visų buvusių įvykių, sieksime, kad įmonėje būtų skaidrios procedūros ir antikorupcinis švietimas“, – papildė vidaus reikalų viceministrė.
Skaitmeninių paslaugų vystymas ir prieinamumas klientams yra kitas įmonės „Regitra“ prioritetas. Bus siekiama, kad „Regitros“ paslaugos būtų geriausios kokybės, prieinamos, inovatyvios ir skaitmenizuotos.
„Siekiama užtikrinti vieningą paslaugų teikimo modelį, optimizuoti veiklos modelį ir gerinti klientų aptarnavimą ne tik fiziniuose, bet ir elektroniniuose kanaluose“, – teigia V.Dominauskas.
„Vidaus reikalų ministerija yra iškėlusi pagrindinius uždavinius – klientai, skaidrumas ir nulinė tolerancija korupcijai“ , – pridūrė Sigita Ščajevienė.
Siekiant gerinti aptarnavimo kokybę, įmonės klientais rūpinsis atskiras padalinys. „Naujoje organizacinėje struktūroje mes turime išskirtą atskirą padalinį – klientų patirčių padalinys, kur tiesiogiai žiūrėsime per kiekvieną paslaugos teikimo grupę, seksime kiekvieną klientų kelionės etapą ir sieksime suprasti, ar šias paslaugas mes teikiame tinkamai, ar galime procesą ne tik tobulinti, bet ir skaitmeninti“, – sako „Regitros“ generalinis direktorius.
Buvo paliestas ir teikiamų paslaugų kainų klausimas, nors greitu metu pokyčių nežadama, tačiau kainoraštis bus peržiūrėtas ir išanalizuotas, o tai neišvengiamai turės įtakos kainoms.
Kaip teigia S. Ščajevienė, kainų pokyčių dabar nėra, tačiau jos bus peržiūrimos, nes to nebuvo daroma jau septynis metus. Kainos keisis atsižvelgiant į tai, kiek kaštų reikalauja tinkamos pasirinktos paslaugos vykdymas.
Jeigu bus matoma, kad paslauga gali būti vykdoma nuotoliniu būdu, jai nereikia papildomų priemonių, ji galėtų ir atpigti, tačiau spaudos konferencijos dalyviai tikslių paslaugų ir jų įkainių pokyčių neįvardina.
Be klientų aptarnavimo gerinimo ir antikorupcinės veiklos, bus atsižvelgiama ir į įmonės darbuotojus bei jų veiklą.
Pasak vidaus reikalų viceministrės, bus siekiama, kad „Regitra“ bus ir darbdavys nr. 1. Taip pat šiais pokyčiais norima įtraukti darbuotojus į antikorupcinę veiklą, didinti jų norą tenkinti klientų poreikius ir dirbti šioje įmonėje.
Iš šešių padalinių Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio ir Alytaus miestuose, veikla bus sutelkta į keturis – Rytų, Pietų, Vakarų ir Šiaurės klientų aptarnavimo centrus.
Klientai ir toliau bus aptarnaujami visuose 39 šalies vietose, tad tiesiogiai klientų nepalies, patvirtino įmonės vadovas.
„Mūsų paslaugomis naudojasi daugiau nei milijonas klientų, tad keliame sau uždavinį tapti viena iš geriausiai klientus aptarnaujančių įmonių viešajame sektoriuje. Suvienodindami klientų aptarnavimo modelį, siekiame geriau išnaudoti turimą patirtį ir vieningai taikyti gerąją praktiką.
Be to, suprantame visuomenės lūkestį skaidriai veiklai ir nulinei korupcijos tolerancijai, tad kitas svarbus akcentas numatomuose pokyčiuose yra padidintas dėmesys antikorupcinės aplinkos kūrimui. Tam bus įkurtas atskiras veiklos padalinys – įmonės veiklos strategijoje esame sutarę, kad skaidrumas ir korupcijai atspari aplinka yra vienas iš svarbiausių prioritetų“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Regitros“ generalinis direktorius Vaidas Dominauskas.
Tiesa, nenoriai kalbama apie tai, kiek atsieis šie įmonės organizaciniai pokyčiai.
„Kiek kainuos šis pokytis? Mūsų strategijoje yra numatytas tiek finansinis biudžetas, tiek maksimalus darbuotojų skaičius. Reikšmingų pokyčių dėl darbuotojų skaičiaus augimo mes tikrai nenumatome. Strategijoje yra numatyta, kad maksimalus darbuotojų skaičius yra ne daugiau nei 580 darbuotojų“, – kalbėjo V.Dominauskas.
Vadovas patikino, kad papildomų asignavimų iš valstybės prašoma nebus. „Šis finansinis pokytis nereikalaus papildomų lėšų iš visuomenės. Tai yra mūsų biudžeto klausimas“, – pridūrė jis.
Konkrečios išlaidų sumos įvardytiems pokyčiams neatskleidė, tačiau teigė, kad planuojama net sutaupyti ir užtikrinti tvarius pokyčius kelerių metų perspektyvoje.
Viceministrė patikslino, kad sutaupytos lėšos bus skirtos darbuotojų organizacinės kultūros gerinimui, „teisingam atlygiui“ ir tam, kas yra susiję su paslaugų kokybės gerinimu.
„Supraskime, kad investavimas į informacines technologijas irgi kainuoja, o sutaupymai resursų plotmėje būtų investuojami į žmones ir į klientus“, – komentavo ji.