Pirmąją partiją sudarys sedanai „Saina“ ir „Shahin“ bei hečbekas „Quik“. Jie kainuos nuo 1 iki 1,7 mln. rublių. Taigi, Irano automobiliai galės konkuruoti su vietiniais „Lada“ automobiliais.
„Best Motors“ pasirašė trejų metų sutartį su „Saipa“. Šiais metais dileris planuoja parduoti iki 10 tūkst. iranietiškos markės automobilių ir atidaryti iki 120 salonų įvairiuose Rusijos regionuose.
Iki žiemos bendrovė ketina išplėsti modelių gamą hečbeku, visureigiu ir lengvuoju komerciniu automobiliu.
Be to, „Saipa“ svarsto galimybę lokalizuoti savo gamybą Sankt Peterburge, Šušarų pramoninėje zonoje, kur anksčiau MAN gamino sunkvežimius. Sprendimas bus priimtas įvertinus gaminio paklausą Rusijoje.
„Saipa“ ir „Quik“ yra pagrįsti X200 platforma, kuri yra smarkiai modifikuota 1986 m. „Ford Festiva“ / „Mazda 121“ versija. Automobiliuose sumontuotas atmosferinis 1,5 l variklis, išvystantis 87 AG.
„Shahin“ sukurtas ant „Toyota B“ platformos, jame sumontuotas 1,5 l variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 112 AG.
Visus „Saipa“ modelius galima įsigyti su mechanine ir automatine pavarų dėže.
Best Motors pridūrė, kad automobiliuose taip pat bus šildomos sėdynės, o šildytuvo ir oro kondicionieriaus veikimas bus pritaikytas Rusijos sąlygoms.