Pastaraisiais mėnesiais pasirodė daugybė novatoriškų superjachtų koncepcijų – nuo plūduriuojančių „deimantų“ iki klajojančių ugnikalnių. Šis naujausias „Lazzarini Design Studio“ išradimas nėra išimtis.
Veikia povandeniniai sparnai
Užuot stumiamas vėjo kaip burinė jachta, didžiulis blizgantis oranžinis laivas bus varomas trimis vandeniliu varomais varikliais, kurių kiekvieno galia sieks 5 000 arklio galių.
Nors tokia atsirado prieš daugelį metų, jos populiarumas pastaruoju metu išaugo, ypač dėl Amerikos taurės varžybų.
Tačiau tokio dydžio vandenlentės pastatymas neabejotinai būtų labai reikšmingas pasiekimas.
Nors projektas yra tik koncepcija, dizaineriai teigia, kad jį būtų galima sukonstruoti per dvejus metus, o tai kainuotų apie 87 mln. dolerių (80 mln. eurų), jei būtų rastas pirkėjas.
Akį patraukia dizainas
„Mums patinka prisiminti, kad 1964 m. laivų statyba jau buvo pajėgi pastatyti panašų laivą“, – sakoma dizainerių pareiškime.
Povandeninių sparnų sistema, matyt, gali būti reguliuojama priklausomai nuo to, kokie tuo metu yra „kruiziniai poreikiai“, išsiplečiant nuo 15 metrų pločio, kai jachta stovi prisišvartavusi ir sparnai uždaryta, iki 20 metrų pločio, kai ji atidaryta, o jachta plaukia dideliu greičiu.
Ši „kitokia superjachtos konfigūracija“ leis „daug greičiau keliauti jūra nei įprasti panašaus dydžio laivai“, priduria „Lazzarin“ komanda.
Pagaminta iš sausų anglies pluošto kompozitinių medžiagų mišinio, ši lengva superachta „buvo sukurta kaip greičiausia tokio tipo jachta“ ir galės pasiekti maksimalų 75 mazgų greitį.
Jachtoje bus įrengtos šešios kajutės svečiams, laivo savininko apartamentai, sraigtasparnių aikštelė ir paplūdimio klubas su baseinu keturiuose aukštuose.
„Plectrum“ yra naujausia iš daugelio radikalių „Lazzarini“ superachtų projektų. Praėjusiais metais studija pristatė „Sovrano“ – milžinišką 169 metrų ilgio superachtą su dviejomis sraigtasparnių nusileidimo aikštelėmis ir ištraukiamu deniu.
Parengta pagal CNN inf.