Tai tik maža dalis sumos, kurios yra vertas toks automobilis – pradinė „Panamera“ kaina yra 148 000 JAV dolerių (apie 135 000 eurų).
Akcija pritraukė šimtus būsimų pirkėjų, kurie suskubo įsigyti tai, kuo buvo sunku patikėti savo akimis.
Vokietijos automobilių gamintojo atstovas spaudai BBC sakė, kad akcijoje „buvo padaryta rimta klaida nurodant mažmeninę kainą“, kuri buvo nedelsiant pašalinta.
„Kadangi sandėlyje buvo tik vienas automobilis, laikydamasis pardavimo proceso, „Porsche Centre Yinchuan“ bendravo su pirmuoju internetu grąžintą rezervacijos mokestį sumokėjusiu pirkėju ir susitarė dėl priimtino rezultato“, – pridūrė atstovai.
Prekybos centras taip pat susisiekė „su kiekvienu aukciono dalyviu atskirai ir atsiprašydamas paaiškino situaciją“.
Neteisinga informacija buvo paskelbta sausio 30 d., o klientams, sumokėjusiems 911 juanių (apie 124 eurų) rezervacijos mokestį, buvo grąžinti pinigai, pranešė „Porsche“.
Incidentas sukėlė sąmyšį Kinijos socialinėje žiniasklaidoje. Buvo manančių, kad tai buvo tiesiog reklaminė strategija, kuri buvo „gerai atlikta“.
Taip pat buvo siūloma, kad bendrovė elgėsi „neatsakingai“ ir turėjo laikytis sumažintos kainos pasiūlymo.
Kitas socialinės žiniasklaidos vartotojas teigė, kad jis buvo pirmasis asmuo, bandęs įsigyti automobilį, tačiau atšaukė užsakymą iškart po to, kai jam buvo pranešta tikroji kaina. Jie teigė, kad būtų buvę neteisinga bandyti pasinaudoti klaida.
„Porsche“ pradėjo pardavinėti automobilius žemyninėje Kinijoje daugiau nei prieš 20 metų. Pastaraisiais metais bendrovė plėtė savo veiklą antroje pagal dydį pasaulio ekonomikoje, nes atidarė naujų prekybos atstovybių.
Dabar ši šalis yra didžiausia „Porsche“ rinka pasaulyje, o per pirmuosius šešis praėjusių metų mėnesius jos pardavimai siekė 6,2 mlrd. dolerių.
Parengta pagal BBC.