„Nissan R34 Skyline“
Kultinis „Millennium Jade“ R34 GT-R modelis, kurio įsigyti kol kas negalite. Nors „Nissan R34 Skyline“ rinkoje pasirodė 1998 m., nuotraukoje pavaizduotas GT-R modelis pasirodė tik kitais metais. Vis dėlto bus galima importuoti daug prieinamesnių, galiniais ratais varomus GTS-T modelius.
Jame sumontuotas turbokompresorinis eilinis šešių cilindrų variklis, kurį galima įsigyti su mechanine pavarų dėže. Palyginti su GT-R, tai techniškai geresnis variantas tiems, kurie mėgsta kuo lengviau ir dažniau išmušti automobilio galą.
„Mitsubishi Lancer Evolution V“
„Mitsubishi Lancer Evolution V“, geriau žinomas kaip „Evo 5“. Šią, vieną legendiškiausių ralio automobilių sporto superžvaigždžių, pagaliau bus galima importuoti 2023 m.
Jo turbokompresorinis 2,0 litro keturių cilindrų variklis išvystydavo apie 280 arklio galių ir, kaip teigiama, sukurdavo tiek pat sukimo momento. Kaip ir visi „Evos“, jame buvo montuojama penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė ir visų varančiųjų ratų pavara.
Tačiau penktosios kartos modelis buvo gaminamas tik vienerius metus, o vėliau jį pakeitė vėlesnis „Evo VI“. Europos rinkoje buvo važinėjama su „Carisma GT Evo V“ modeliu.
„Subaru Impreza STi 22B“
Už šį „žvėriuką“ aukcione mokama gerokai daugiau nei ketvirtis milijono dolerių. Techniškai jis galėjo būti importuojamas pagal „Show and Display“ (liet. rodymui ir ekspozicijai) išimtį. Tačiau ši taisyklė riboja naudojimą iki 2500 mylių per metus, o niekas per metus tokiu automobiliu greičiausiai nenuvažiuos daugiau.
Tiems, kurie galbūt nežino, praėjusiais metais „Bring a Trailer“ už tokį automobilį buvo gauta daugiau nei 300 000 JAV dolerių, rašo caranddriver.lt portalas.
Kaip ir daugelio to meto japoniškų mašinų atveju, buvo sakoma, kad jo 2,2 l „Boxer“ variklis išpumpuoja daugiau nei 280 AG, kurie vis dar lenkia 2023 m. WRX variklį. Legendinį statusą įgijęs 22B greičiausiai daugumai mūsų yra nepasiekiamas. Laimei, vis dar yra keletas 2019 m. STi S209 modelių, plaukiojančių pardavimui. Jie vis dar nėra visiškai pigūs, tačiau daugumai fanatikų tai tikrai labiau įmanomas pirkinys.
„Subaru Legacy GT-B Wagon“ (EJ208)
Štai taip, dar vienas „Subaru“. Daugelis markės ištikimųjų atpažįsta „Legacy GT“ vardą, ir nors JAV rinką ilgainiui papuošė mylimas „Legacy GT spec.B“, mes niekada neturėjome galimybės įsigyti EJ208 varikliu varomo universalo su GT-B priesaga. Tačiau dabar galime, nes trečiosios kartos „Legacy“ debiutavo 1998 m. modelio metais Japonijoje.
Žinoma, EJ208 nėra toks įspūdingas kaip STi EJ207, tačiau galimybė girtis importuotu senoviniu „Subaru Legacy“ su gamykliniais sekvenciniais turbokompresoriais yra gana radikalus dalykas. Plokščias keturių cilindrų variklis, du turbininiai varikliai, trys pedalai ir visų varančiųjų ratų pavara – fantastiški bruožai. Be to, tai universalas.
„Honda Accord SiR-T“
Teigiama, kad „Honda Accord SiR“ ir „SiR-T“ rinkoje pasirodė 1997 modelio metais, todėl techniškai jie galėjo būti importuojami nuo praėjusių metų. Priežastis, dėl kurios rinktumėmės SiR-T, o ne be T, yra viena paprasta: jis buvo su mechanine pavarų dėže. Tiesa, modelyje be T įrengta automatinė pavarų dėžė, turinti rankinį režimą. Nors šiandien šią funkciją turi daugelis automobilių, devintojo dešimtmečio automobiliui ji nebuvo įprasta.
Pavarų dėžė nebuvo užprogramuota panaikinti vairuotojo įjungtų pavarų, t. y. ji laikydavo pavaras pakankamai ilgai, kad atšoktų nuo sūkių ribotuvo. Variklis buvo natūraliai įsiurbiamas 2,0 litro keturių cilindrų variklis, kurio galia buvo šiek tiek mažesnė nei 200 arklio galių.
„Proton Satria GTi“
Šis mažas Malaizijos hečbekas patraukė mūsų akį savo prisukamu sparno atlenkimo stiliumi. Tiems, kurie nežino, 1996–2017 m. „Proton“ buvo pagrindinis „Lotus“ savininkas. O „Satria“, kaip ir „Subaru WRX STi“ bei „Mitsubishi Evo“, varžėsi pasaulio ralio čempionate.
1998 m. „Satria GTi“ buvo naujų modelio metų naujiena rinkoje ir buvo varoma tuo pačiu 1,8 l keturių cilindrų varikliu, kuris buvo naudojamas „Mitsubishi Lancer GSR“.
„Porsche“ ir „Nissan GT1“ automobiliai
Nors tikėtina, kad vieną iš jų importuosite kaip ir TVR Speed 12, manėme, kad tai pernelyg šaunus automobilis, kad jo neįtrauktume į sąrašą. Štai Nissan R390 GT1 kelių automobilis ir „Porsche 911 GT1“ Straßenversion. Nors abu modeliai buvo sukurti remiantis tik trasoms skirtais GT1 variantais, „Nissan“ buvo varomas V-8 varikliu su dviem viršugalviais, o „Porsche“ naudojo 3,2 l darbinio tūrio plokščią šešių cilindrų variklį su dviem turbokompresoriais.
Verta pabrėžti, kad serijiniai „Porsche“ egzemplioriai iš tikrųjų egzistuoja, priešingai nei „TVR“ ir „Nissan“, kurie techniškai niekada nebuvo parduoti visuomenei. Nepaisant to, buvo pagaminti tik 25 legalūs keliais važiuojantys 911 GT1 modeliai. Jei jums įdomu, kokios astronominės gali būti tokios mašinos kainos, pernai matėme, kaip viena iš jų buvo parduota už 10,5 mln. eurų, kas šiandien atitinka beveik 11,3 mln. dolerių.
Parengta pagal caranddriver.com.