Spalį H.Diessui sukako 64-eri ir atrodytų laikas pamąstyti apie pensiją, juolab, jog po ketverių metų vadovaujant „Volkswagen“ grupei jis užsitikrino sočią ateitį. Tačiau, matyt, gyvenimas ramybėje šiam vokiečiui neįdomus, svarstoma „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Nors formaliai vasario viduryje „Infineon Technologies“ akcininkai dar balsuos dėl H.Diesso paskyrimo stebėtojų tarybos pirmininku, tačiau tai tik formalumas – viskas jau sutarta.
Primenama, kad H.Diesso sutartis su koncernu galiojo iki 2025 metų, tačiau šių metų vasarą jis buvo atleistas formaliai tarpusavio susitarimu.
Pagrindinė atstatydinimo priežastis, panašu, buvo „Volkswagen“ nuosavo operacinės sistemos „Cariad“ nesėkmė. „Volkswagen“ nutarė kurti savo operacinę automobilio valdymo sistemą, tačiau ji tapo tokia tragiška, kad iš kėdės išvertė visos grupės vadovą.
Be to, dėl jos sutrikimų teko bet dviem metams atidėti „Volkswagen“ elektromobilių debiutą bei dar visa eilę itin svarbių grupei automobilių modelių.
Pamatysime, kaip jam seksis eiti naujas pareigas. „Infineon“ dar visai nauja grupė, įkurta tik 1999 metais, reformavus pramonės gigantą „Siemens“.
„Infineon“ gamina elektroninę įrangą įvairioms pramonės sritims, bet daugiausia automobiliams. Pavyzdžiui, prieš mėnesį „Infineon“ pasirašė susitarimą su „Stellantis“ grupe dėl mikroschemų tiekimo už milijardą eurų.
Per pastaruosius pora metų dėl mikroschemų trūkumo „Infineon“ apyvartą pašoko kartais. Automobilių gamintojai Europoje dėl sutrikusio tiekimo priversti atsisakyti pigių mikroschemų iš Azijos ir užtvindė „Infineon“ grupę naujais užsakymais.
Tuo pat metu Europos šalys subsidijuoja šios pramonės šakos plėtrą siekdamos patenkinti Europos automobilių gamintojų poreikius.
Šiais finansiniais metais „Infineon“ grupės apyvarta artėjo prie 15 milijardų eurų ir tai trečdaliu daugiau negu pernai per tą patį laikotarpį. Kitais metais įmonė ketina investuoti tris milijardus eurų į gamybos plėtrą. Visame pasaulyje „Infineon“ grupės įmonėse dirba 56 tūkstančiai darbuotojų.