Norintys galės ją užsisakyti arba kaip nuolatinę įrangą arba kaip prenumeratą – mokant sutartą mokestį periodiškai.
Šiuo metu paslauga numatoma keturiems modeliams – „Mercedes EQE“ sedanui ir visureigiui. Užsakius paslaugą, automobilio galia nuo 288 padidėja iki 349 AG. „EQS“ modeliuose – visureigyje ir sedane nuo 355 AG galia padidinama iki 443 AG.
Deja, ši paslauga bent jau iš pradžių nebus teikiama Europos Sąjungoje, nes nėra homologuota naudojimui Senajame žemyne ir neaišku, ar išvis bus pasiekiama europiečiams. Paslauga galės naudotis tik amerikiečiai.
Tiesa, vokiečiai dar neskelbia, kada šią paslaugą pradės tiekti ir jiems – ji dar tik ruošiama. Neskelbiama, ar šia paslauga galės naudotis kitų elektromobilių pirkėjai – ruošiamas pirmasis paketas tik keturiems modeliams. Jeigu pasiteisins, tik tada bus galvojama apie plėtrą platesnei modelių gamai.
Be to, „Mercedes“ žada pradėti teikti nemažai papildomų paslaugų už tam tikrą mokestį – tokių kaip papildomas aplikacijas, rodančias papildomus duomenis centrinės konsolės ekrane, vaizdo kamerą, fiksuojančią vaizdą priekyje, įvairias navigacijos funkcijas.
Vadinamoji prenumeratos paslauga jau yra naudojama ir kai kurių kitų gamintojų automobiliuose. Pavyzdžiui, BMW tokią paslaugą siūlo kai kuriems pirkėjams, tačiau ji taikoma mažesniems privalumams – pavyzdžiui, už tam tikrą mokestį galima užsisakyti šildomą vairą ir, pavyzdžiui, perspėjimą greičio matuoklių vietas kelyje.
BMW šildomas vairas automobiliams gali kainuoti kaip prenumerata mokant po 20 eurų kas mėnesį arba kaip vienkartinė 400 eurų įmoka.
Tokia paslauga jau sudomino ir programišius, taip vadinamus hakerius. Jie pažadėjo, kad už gerokai mažesnį mokestį pasiūlys atblokavimo funkciją kai kuriems automobiliams. Ir dėl to nereikės mokėti mėnesinio ar metinio mokesčio – pakaks programišiams susimokėti vieną kartą.
„Tesla“ irgi siūlo vairuotojams panašią funkciją kai kuriuose savo modeliuose. Už tam tikrą mokestį padidinama automobilio galia. Tai kainuoja apie 2 tūkst. eurų.