Šiuo metu „REVIS“ atsakys į klausimus, susijusius su būsimų vairuotojų teorijos ar praktikos egzaminais, teiks konsultacijas dėl vairuotojų pažymėjimo išdavimo ar keitimo, padės rasti atsakymus į bendro pobūdžio klausimus, tokius kaip padalinių darbo laikas, kur galima rasti tam tikras registracijos sistemas ir kt.
„Norime, kad klientai kuo greičiau ir paprasčiau gautų informaciją, nuolat ieškome klientui palankiausių sprendimų, todėl šįkart pasitelkėme pažangius technologinius sprendimus.
Žinoma, virtualus asistentas „REVIS“ vis tobulės ir ilgainiui teiks dar daugiau informacijos. Prie to dabar galės prisidėti ir mūsų klientai, kurie užduodami įvairiausius klausimus padės gerinti dirbtinio intelekto darbą“, – teigia „Regitros“ atstovė Irena Zdanavičė, Klientų aptarnavimo skyriaus specialistų-konsultantų komandos vadovė.
Anot jos, per mėnesį sulaukiama vidutiniškai vien skambučių apie 40 tūkst., iš jų nemažą dalį sudaro nesudėtingi klausimai, į kuriuos nuo šiol gebės atsakyti „REVIS“. Klientams, norintiems gauti rūpimą atsakymą čia ir dabar nebus būtina skambinti į klientų aptarnavimo centrą, tad šis sprendimas taps naudingas ne tik klientams, bet ir leis konsultantams dar kokybiškiau ir operatyviau padėti pagalbos prireikusiems asmenims.
Tiesa, tai nėra galutinė versija. Kitais metais planuojama diegti tobulinimus, jog „REVIS“ gebėtų teikti konsultacijas transporto priemonių registracijos, numerio ženklų ir kitais klausimais.
Virtualaus asistento vardą „REVIS“ išrinko „Regitros“ darbuotojų kolektyvas – jis siejasi su pagrindinėmis įmonės teikiamomis paslaugomis: Registracija-Egzaminai-Vairuotojo pažymėjimai-Informacinė-Sistema.