„Mes norime, kad pirkėjas galėtų tiesiogiai pas mus užsisakyti automobilį, o ne mokėti kažkokiems tarpininkams“, – sakė Nikolia Peteris.
Naujoji pardavimo schema turėtų įsigalioti jau 2024 m. Tiesa, iš pradžių tokia schema galios tik „Mini“ automobiliams, o nuo 2026 m. tokia schema galės naudotis jau ir BMW automobilių pirkėjai.
Numatoma, kad automobilį tiesiai iš gamintojo galima bus užsisakyti iš tų, kurie yra gamyklos sandėliuose arba užsakant jo gamybą. Prekybos agentai neišnyks, tačiau jų galimybės bus apribotos – jie tenkinsis tik naujų automobilių atidavimu pirkėjams ir automobilių garantiniu bei pogarantiniu aptarnavimu.
Užtat kainos išliks vienodos visame žemyne – nebus jokių nuolaidų ir išpardavimų. Tačiau nebus ir be reikalo padidintų kainų, kuriomis neretai piktnaudžiauja prekybos agentai.
BMW nėra vieninteliai, kurie planuoja atsisakyti tarpininkų paslaugų. Apie ketinimą pereiti prie tiesioginių pardavimų jau pareiškė „Mercedes-Benz“. Artimiausiu metu „Mercedes“ ketina penktadaliu sumažinti savo atstovybių skaičių Vokietijoje ir taip paskatinti žmones pirkti internetu.
Analogiškus planus turi „Volkswagen“, tačiau kol kas šis koncernas neatskleidė konkrečių planų.