Didėjant degalų sąnaudoms, sunkvežimių vairuotojai ragina vyriausybę sukurti nuolatinę minimalaus darbo užmokesčio sistemą, kuri vadintųsi saugaus krovinio tarifu, bei išplėsti lengvatas sunkvežimių vairuotojams kitose pramonės šakose, įskaitant, naftos tanklaivius.
Krovinių sunkvežimių solidarumo sąjunga pranešė, kad beveik visi 25 tūkst. narių, apie 6 proc. šalies sunkvežimių vairuotojų, dalyvaus streike. Prie jų prisijungs nenurodytas skaičius sąjungai nepriklausančių narių.
Policijos pareigūnai ir autobusai buvo išrikiuoti prie pagrindinių maršrutų tokiuose miestuose, kaip Ivangas, Inčonas, Ulsanas ir Busanas, kur yra pagrindiniai logistikos centrai.
Šalies transporto ministras pasmerkė streiką ir apibūdino jį kaip „ekonomikos paėmimą įkaite“.