Kalbama apie padidinto pravažumo automobilius. „NIO“ juos vadina ES6 ir ES8 ir tai esą yra labai panašu į „Audi“ naudojamus S6 ir S8.
Jeigu kinai savo automobilius pardavinėtų tik Kinijoje niekas nesiskųstų, nes tai beviltiška. Tačiau „NIO“ pradėjo juos pardavinėti ir Europoje, tiksliau, Norvegijoje. Kol kas tai vienintelė šalis Europoje, kur parduodami „NIO“ automobiliai. Tačiau kinai planuoja iki metų pabaigos įsikurti ir Vokietijoje.
Tiesa, pas vokiečius kinai žada vežti sedaną ET7. Tik vėliau prie jo prisijungs nepatikę „Audi“ darbuotojams visureigiai ES6 ir ES8. Beje, šiuos modelius kinai ateityje žada gaminti ir Europoje.
Po šio ieškinio kinai nuėmė nuo automobilių pavadinimus ir kol kas pardavinėja juos be vardo. Matyt, laukia, kaip išsispręs teismo procesas.
„NIO“ būtų paprasti elektromobiliai, tačiau jie turi vieną privalumą prieš bet kurį konkurentą – juose numatyta ir greito baterijos pakeitimo galimybė. Kinai netgi jau sutarė su „Shell“ kompanija dėl galimybės įsteigti baterijų keitimo taškus šio tinklo degalinėse. Teigiama, kad visa procedūra užimtų vos tris minutes.
Matyt, „Audi“ supykdė ne tik kinų automobilių pavadinimai, bet ir plėtros planai Europos rinkoje. Be Vokietijos jau artimiausiu metu Kinijos „NIO“ ketina plėstis ir steigti atstovybes Danijoje, Švedijoje, Nyderlanduose.
Tuo metu „Audi“ šiuo metu kuria savo elektromobilį „A6 E-tron“, kuris kaip tik ir konkuruos tiesiogiai su kinų modeliu ET7. Kinai taikosi į taip vadinamą prabangesnių „premium“ segmento pirkėjų širdis ir, žinoma. – kišenes.