Jis papasakojo, kad Irano kompanijoms liko licencijos stambių tarptautinių automobilių koncernų, tarp kurių išėjusi iš Rusijos „Renault“, o taip pat „Peugeot“ ir „Mercedes“. Moslemas mano, kad šalys galėtų vienai kitai padėti: Rusijoje liko nenaudojami gamybos pajėgumai, o Irane — būtinos technologijos. Iranietiškus automobilius ketinama surinkti „Moskvič“ gamykloje.
„Turime savas technologijas. Sankcijos automobilių dalims Iranui įvestos tik 2017 metais, lig tol jų nebuvo. Turime „Renault“, „Peugeot“, „Mercedes“ licencijas. Turime technologijas, Rusijoje yra gamybos pajėgumai.
Todėl galime apjungti pajėgas ir gaminti automobilius nepriklausomai nuo Vakarų“, — papasakojo Moslemas vadovų susirinkime „Stipri Rusija“. „Moskvič“ atstovai derybas komentuoti atsisakė. Be „Moskvič“ dar nagrinėjamas variantas su gamyklomis Tatarstane — Naberežnyje Čelny ir Elabuge, — kurias Rusijos valdžia anksčiau siūlė naudoti sovietinėms automobilių markėms „Volga“ ir „Pobeda“ prikelti.
Ekonominių ryšių su Iranu stiprinimą Valstybės Dūma pavadino „prioritetine kryptimi“. Ekonominės politikos komiteto pirmininko pavaduotojas Denisas Kravčenko mano, kad bendradarbiavimas su Islamo respublika atspindi Rusijos ekonomikos atvirumą užsienio kompanijoms.
Bandymas operatyviai rasti pakaitalą pasitraukusioms užsienio kompanijoms, sukėlė naujų „Moskvič“ prekės ženklo modelių „prezentacijos“ skandalą. Po jos paaiškėjo, kad pateiktose nuotraukose buvo panaudoti Kinijos kompanijos JAC automobilių atvaizdai. Vėliau Maskvos valdžios „Moksvič“ projekto partneris — KamAZ — nuo projekto visai atsižegnojo, pažymėdamas, kad prezentacija su koncernu nebuvo suderinta.
Užsienio kompanijų pasitraukimas iš Rusijos rinkos sukėlė katastrofiškas pasekmes. Gegužės mėnesio duomenimis, automobilių gamyba Rusijoje nusmuko 96,7 proc., naujų automobilių pardavimas griuvo beveik 80 proc.