Pasak „Nippon auto“ motociklų prekybos vadovo Artūro Vilpišausko, šiemet išryškėjo kelios naujos motociklų rinkos tendencijos.
„Pirmiausia, aktyvi motociklų prekyba prasidėjo dar šaltuoju metų laiku, iki motociklo sezono pradžios. Dėl esamų gamybos iššūkių, motociklų pasiūlą pardavėjai planuoja gerokai iš anksto. Šių metų sezonui motociklų asortimentą sudarinėjome dar nepasibaigus praėjusiam. Tai leido platų modelių pasirinkimą salone turėti jau pirmaisiais metų mėnesiais“, – pasakojo A. Vilpišauskas.
Vadovo teigimu, jei anksčiau motociklų prekyba pagreitį įgydavo tik balandžio ar gegužės mėnesiais, motociklais pirkėjai pradėjo rūpintis jau sausį.
„Motociklą vasarai ruošk žiemą. Motociklai šiemet rezervuojami iš anksto ir įsigyjami dar jiems esant pakeliui į saloną“, – teigė A. Vilpišauskas.
Nepaisant išaugusios paklausos, „Honda“ salone galima rasti per 20 skirtingų motociklų modelių.
Motociklų prekybos vadovo teigimu, Lietuvos rinkos šuolį lėmė ir supaprastinta lengvųjų 125cc naudojimo tvarka, kai šiems modeliams nebereikia atskiro A kategorijos pažymėjo. Tokia tvarka daugelį metų galiojo Latvijoje ir Estijoje. Dėl jos kaimynai ilgą laiką lenkė Lietuvą pagal naujų modelių pardavimus.
„Itin didelį dėmesį skyrėme 125cc modeliams. „Honda“ šiame segmente turi net 9 įvairių tipo modelius – nuo lengvųjų motociklų pradedantiesiems, iki nebrangių ar „premium“ segmento motorolerių“, – teigė A. Vilpišauskas.
Pirmajį ketvirtį lengvasis „Honda CBF125“ buvo antras perkamiausias tarp visų motociklų modelių Lietuvoje . Naujiems vairuotojams pritaikytas motociklas mūsų šalyje kainuoja 3015 eurų. Nedaug atsiliko „Honda“ „premium“ segmento motoroleris „Forza 125“. Abu šie modeliai – naujiena populiariausių motociklų „topuose“, nusileidę tik perkamiausiam Lietuvos motociklui „Honda CRF300L“.
Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Honda“ motociklų pardavimai fiksavo įspūdingą 140 procentų šuolį. Lietuvoje „Honda“ užima beveik 15 proc. motociklų rinkos.