Leidinys „Vesti“ straipsnyje „Japonijoje ir toliau parduodami „Lada“ ir „UAZ“ pranešė:
„Japonijos automobilių importuotojai tebetiekia į šalį „UAZ“ ir „Lada“ automobilius. Importuotojas „Parnass“ ir toliau į Japonijos rinką tiekia „Lada“ („Niva“, „Vesta“) ir „UAZ“ (Patriot ir Hunter versija „Ekspedicija“) modelius. Japonai skuba sukaupti šalyje rusiškus automobilius ir atsargines dalis.
Japonijos jena dolerio atžvilgiu smarkiai atpigo, todėl automobilių kainos lieka patrauklios. „Niva“ siūloma įsigyti nuo 21253,36 eurų, sportinę „Vesta“ versiją — už 27101,60 eurų, visų varomų ratų „batoną“ UAZ-2206 — 24248,8 eurų.
Japonų importuotojai laukia rusiškų automobilių ir atsarginių dalių įvežimo uždraudimo nuo liepos 18 d.“.
O štai ką tą pačią dieną apie „patrauklias kainas“ rašė Indijos internetinis leidinys „DigitNews“:
„Prieš Rusiją įvestos beprecedentės sankcijos netrukdo jos automobilių pramonei prekiauti užsienyje. Japonijos kompanija „Le Parnass“, praeitą rudenį siūliusi šalies automėgėjams egzotiškus „Lada Niva Travel“ visureigius, dabar Japonijoje parduoda „Niva Legend“ ir „Lada Vesta Sport“. Tačiau kainos…
Už 145 arklio galių „Lada Vesta Sport“ prašo maždaug 3 780 000 eurų, tačiau, lyginant su tridure „Niva“ Legend“, tai vis viena nebrangu, nes ji siūloma už 21253,36 eurų — dvigubai brangiau nei Rusijoje“.
Palyginimui: „Toyota Corolla Sport“ — maždaug tos pačios klasės modelį, kaip ir „Lada Vesta Sport“, — platintojas Tokijuje parduoda už 18300,71 eurų, įskaitant mokesčius.
Belieka pažiūrėti, kokia Japonijoje rusiškų mašinų paklausa. Remiantis statistika, 2022 metų balandį Japonijoje parduoti 61 647 mažos klasės, kuriai priklauso ir abu Japonijoje parduodami „Lada“ modeliai, automobiliai. Iš jų tik 562 mašinos nėra Japonijos gamintojų. Tai yra, bendrai visoms užsienio firmoms — amerikietiškoms, europietiškoms, korėjiškoms, rusiškoms — teko vos 0,9 proc. rinkos.
Yra ir naujų importinių mašinų registravimo Japonijoje statistika (neskirstant į klases). 2022 metų kovą užregistruota 35 650 automobilių. Pirmoje sąrašo vietoje – „Mercedes-Benz“ (5574 mašinos), paskutinę vietą dalinasi „Bugatti“, „Buick“, „Lancia“, MG ir „Morgan“ (po 1 mašiną).
„Lada“ ir „UAZ“ sąraše nėra visai; nuo sausio iki kovo nebuvo užregistruotos nė vienos naujos rusiškos mašinos, lygiai taip pat, kaip ir atitinkamais mėnesiais pernai.
Užtat galima išdidžiai sakyti, kad rusiškos mašinos parduodamos Japonijoje“.