Pasak jo, jie bus gaminami fabrike, kurį už simbolinę vieno rublio kainą iš „Renault“ koncerno perėmė Maskvos savivaldybė. Sandorio suma neatskleista, bet Rusijos pramonės ir prekybos ministras Denisas Manturovas anksčiau yra pareiškęs, kad „Renault“ planuoja parduoti savo turtą Rusijoje už simbolinę vieno rublio kainą. Verta paminėti, kad „Renault“ visgi pasiliko galimybę atpirkti savo akcijas per 6 metų laikotarpį, jei situacija Rusijoje pasikeistų.
„Įdomu tai, kad „Moskvič“ automobiliai pradėti gaminti dar 1946 metais kaip vokiško automobilio „Opel Kadett“ kopija. Šio automobilio gamybai reikalinga techninė dokumentacija ir įrengimai buvo paimti iš Vokietijos „Opel“ fabriko, kaip Antrojo pasaulinio karo reparacijos. Iš pradžių šio „Moskvič“ ženklo atstovams visai neblogai sekėsi“, – akcentavo Ž.Mauricas.
Jis pažymėjo, kad 1950–1960 metais apie pusę visų pagamintų automobilių būdavo eksportuojama ( į „Rytų bloko“ šalis, bet taip pat į Suomiją, Prancūziją bei kitas Europos, pasaulio šalis), o „Moskvič“ automobiliai net pasiekdavo svarių pergalių tarptautinėse varžybose (pavyzdžiui, 1968 m. Londono–Sidnėjaus ralyje visi keturi „Moskvič“ automobiliai sugebėjo sėkmingai įveikti milžinišką atstumą).
Tačiau 1970 metais prasidėjo įmonės sąstingis, o auganti konkurencija (pavyzdžiui, 1970 m. metais pradėti gaminti VAZ-2101 „Žiguli“ automobiliai, pagal itališkojo „Fiat 124“ prototipą) lėmė itin kritusius pardavimus užsienyje. 1980 m. tapo sąstingio metais (eksportas krito kone iki nulio), kol galiausiai 2010 metais bankrutavo įmonė.