Kol kas tokia sistema bus siūloma tik S ir EQS klasės automobiliams. Sistema „Drive Pilot S“ klasės pirkėjams kainuos papildomai 5000 eurų, o EQS – 7,5 tūkst.
Vokiečiai giriasi, kad tai bus pirmas automobilis rinkoje su trečios kartos autonomine sistema, tačiau yra niuansų. Iš tikrųjų prieš metus japonai išleido šimtą „Honda Legend“ modelių su analogiška sistema, bet visi jie buvo parduoti Japonijos rinkoje, tad Vokietijoje jie tikrai pirmieji. Tai pažangesnė ir savarankiškesnė sistema negu dabar naudojama „Tesla“ modeliuose.
Iki metų pabaigos „Mercedes-Benz“ tikisi legalizuoti tokias sistemas ir už Atlanto – Kalifornijos ir Nevados valstijose.
Tiesa, yra ir nemažai apribojimų. Vokietijoje tokia sistema bus leidžiama naudoti tik tam sertifikuotuose Vokietijos keliuose, o tokių šalyje yra 13 191 km – iš esmės tai palyginus nedidelė dalis Vokietijos kelių. Be to, „Drive Pilot“ bus ribojamas maksimalus greitis, sistemai kol kas neleidžiama savarankiškai spręsti, kada persirikiuoti.
Žinoma, vairuotojas privalės segėti saugos diržą ir sėdėti vairuotojo vietoje, kad būtų bet kada pasiruošęs įsikišti į automobilio valdymą. Jeigu per 10 sekundžių nuo perspėjimo vairuotojas nesikiša į automobilio valdymą, sistema įjungia avarinę signalizaciją ir prisiparkuoja šalikelėje.
Sertifikuoti autonominiam važiavimui keliai yra suvesti į automobilio navigacinę sistemą. Tokių kelių Vokietijoje kasmet tik daugės, tačiau važinėti kažkur užsienyje naudojantis šia sistema nepavyks, nes Europoje trečios kartos autonominės sistemos yra sertifikuotos tik šios šalies keliuose. Netrukus tai ketinama padaryti ir Prancūzijoje.
Beje, tai viena iš priežasčių, kodėl „Tesla“ neskuba savo automobiliuose diegti trečios kartos autonominės sistemos – jų panaudojimas kol kas labai ribotas.