Sukruto dėl automobilių skelbimų kainų – daliai teks ieškoti pigesnių būdų, tačiau taip gali ir nusvilti

2022 m. gegužės 7 d. 20:18
Nusibodusį ar sugedusį automobilį jau įprasta parduoti skelbimų portaluose, tačiau už tokias paslaugas piniginę jau tenka atverti kiek plačiau. Štai kalbintas vilnietis Vilius pasakojo, kad jau ne pirmus metus užsisako autoplius.lt ir autogidas.lt skelbimų prenumeratą parduodamiems automobiliams, nes kitaip tiesiog neapsimoka.
Daugiau nuotraukų (9)
Jis skaičiavo, kad tokių paslaugų kainą bendrai atsieina iki 200 eurų metams, tačiau įdėtų skelbimų skaičius neribojamas.
Taip nusprendė pasielgti dėl to, jog mokėti už pavienių automobilių skelbimus neapsimoka. Tačiau Vilius pripažino, kad jei nėra didelio poreikio ir automobilio pardavimas yra retas atvejis, bet norisi sutaupyti ir čia, iš dalies pasiteisina ir automobilio nuotraukų ir aprašo pasidalijimas feisbuke.
Tiesa, tame pačiame socialiame tinkle, atitinkamuose feisbuko grupėse, žmonės jau pradėjo diskutuoti ir dalintis patirtimis, kiek ir kur išleidžia automobilio skelbimui.
Dalis piktinosi, kad tokių paslaugų kainos kyla per greitai, o kita dalis dalijosi patarimais, kaip nemokamai parduoti savo automobilį socialiniuose tinkluose.
Skelbimų kainos – pagal kišenę
Lrytas.lt portalas nusprendė patikrinti, kiek tektų sumokėti už tokio paties lengvojo automobilio skelbimą skirtinguose transporto priemonių skelbimų portaluose.
Pavyzdžiui, už „Toyota Avensis“ antros kartos 2008 m. modelį su mechanine pavarų dėže bei kainuojantį 4 000 tūkst. eurų, skirtinguose skelbimų portaluose kainos skiriasi kartais.
Autoplius.lt už 30 dienų siūlo pasiūlymą už 39,99 euro, 60 dienų – 47,99 euro su taikoma 48 proc. nuolaida , o 90 dienų – 49,99 euro, jau pritaikius 66 proc. nuolaidą.
Už tokio paties automobilio skelbimą portale autogidas.lt sumokėtume kone dvigubai mažiau. Už 30 dienų tektų pakloti 9,99 euro, už 60 dienų – beveik 12,99 euro su taikoma 63 proc. nuolaida. Patalpinti skelbimą 90 d. tokiame skelbimų portale kainuotų 13,99 euro su 77 proc. nuolaida.
Autobilis.lt siūlo dar kitokius pasiūlymus. Yra galimybė trisdešimčiai dienų patalpinti savo automobilio skelbimą nemokamai, tačiau su mažesniu potencialių pirkėjų pasiekiamumu.
Su siūloma 89 proc. nuolaida „Auksinis“ planas pirkėjui atsieitų 4,99 euro, „Sidabrinis“ – 1,99 euro.
Visgi verta atkreipti dėmesį ir į portalo pasiūlą. Pavyzdžiui, to paties automobilio – „Toyota Avensis“ sedanas su mechaninės pavaros transmisija iki 2008 m. automobilių autoplius.lt portalo skelbimuose yra 48, autogidas.lt – 10 pasirinkimai, o autobilis.lt – 3.
Tokios kainos – ne šiaip sau
Skelbimo kaina priklauso nuo transporto priemonės kategorijos, automobiliams kaina gali būti vienokia, detalėms kitokia, pasakojo transporto priemonių skelbimo portalo autoplius.lt vadovas Artūras Mizeras.
Jis taip pat aiškino, kad tokios paslaugos kaina tiesiogiai priklauso nuo parduodamo objekto vertės, skelbimo trukmės ir pasirinktų papildomų reklamos paslaugų.
„Kaina yra ne paties skelbimo, bet to, ką tas skelbimas pasiekia. Jeigu paėmus buitinį pavyzdį – užkabinus paprastą lapą ant stulpo naudos nebus ir bus be reikalo panaudotas popierius.
Tai yra ta paslauga, kuri leidžia pasiekti didesnį kiekį žmonių, kuriems jūsų parduodamas automobilis yra įdomus“, – kalbėdamas portalui lrytas.lt atkreipė dėmesį pašnekovas.
Anot jo, portalas šiuo metu pasiekia daugiausia auditorijos.
A.Mizeras, paklaustas, ar šiais metais bei praėjusių metų antrojoje teko pakelti šių paslaugų kainas, atsakė, kad kainos nuolat stebimos. „Vienose ar kitose vietose kainoraščius peržiūrime ir reaguojame. jeigu tai būna paslaugos kainos didėjimas, tai dažniausiai susietas su naujomis portalo funkcijomis, kurios pardavėjui ir pirkėjui padeda su augančiu lankytojų srautu“, – komentavo pašnekovas.
Sutaupo, bet gali ir pasigailėti
A.Mizeras taip pat pastebėjo, kad žmonės jau renkasi automobilius parduoti ir socialiniuose tinkluose, tačiau tų, kurie tokiai paslaugai naudoja skelbimų portalus, išlieka. Srautai nėra mažėjantys, iš to, ką stebi šio portalo atstovai, patikino atstovas.
Vis tik pašnekovas akcentavo, kad feisbuko tam tikroje grupėje ar tarp draugų rato pasidalijus parduodamu automobiliu susidomėjusiųjų skaičius nėra toks didelis.
„Kita vertus, tie lankytojai, kurie lankosi portaluose, jie jau tikslingai žino ko ieško ir tai yra visai kitokie pirkėjai. Taip pat svarbu paminėti ir saugumo faktorių, nes ne paslaptis, kad socialiniuose tinkluose niekas tų skelbimų nežiūri ir nėra filtrų ar prevencijos nuo sukčių“, – kalbėjo autoplius.lt vadovas.
A.Mizeras taip pat atkreipė dėmesį, kad toks automobilio pardavimo būdas yra naudingas tuo užsiimančiam verslui. Mat taip galima pigiau perpirkti transporto priemones.
Pašnekovas apžvelgė ir prenumeratų metams, mėnesiui ar neterminuotam laikui populiarumą. Kaip aiškino jis, tokią paslaugą dažniausiai renkasi įmonės. Taip sutaupo dėl to, nes gali patalpinti neribotą skaičių automobilių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.