Praėjusių metų spalį lyg ir atsirado pirkėjas – jauna „Edison motors“ kompanija, kuri gamina elektrinius autobusus ir nedidelius sunkvežimius. Už 75 proc. akcijų „Mahindra“ paprašė nedidelės sumos – apie 200 milijonų eurų. Nors vien „SsangYong“ skola sudarė beveik 300 milijonų eurų.
Tačiau „Edison Motors“ sugebėjo įnešti tik pradinį 10 proc., t. y., maždaug 20 mln. eurų įnašą. Jie tikėjosi likusius pinigus surinkti iš dar dviejų įmonių konsorciumo. Kaip rašo „Autonews“, Korėjos teismas nustatė ribą iki kada turi būti sumokėta visa suma. Tai buvo šių metų kovo 25 d. ir terminas suėjo, o pinigai taip ir nebuvo sumokėti, tad sutartį teko nutraukti.
Dabar „Mahindra“ ir vėl priversta ieškoti naujo pirkėjo.
Tiesą sakant, specialistai dar praėjusiais metais abejojo „Edison Motors“ gebėjimu atgaivinti „SsangYong“ kompaniją. „Edison“ atstovai teigė, kad ketina per artimiausius metus investuoti mažiausiai 500 milijonų eurų ir iš mirusio „SsangYong“ sukurti konkurentą tokiems gigantams kaip „Tesla“ ar net „Volkswagen“ bei už tuos pinigus pastatyti elektromobilių gamyklą.
Kol kas „SsangYong“ tenka pačiam kapstytis iš kapo duobės – įmonės gelbėjimo planas buvo paskelbtas praėjusių metų vasarą. Pagal jį bus iki minimumo sumažintos išlaidos ir užšaldyti dauguma naujų automobilių modelių projektai. Tačiau kompanija toliau tęsia automobilių gamybą ir praėjusių metų pabaigoje netgi sugebėjo į gamybą paleisti elektrinę „Korando“ visureigio versiją.
Pernai „SsangYong“ sugebėjo parduoti beveik 85 tūkst. naujų automobilių – tai penktadaliu mažiau negu prieš metus. Du trečdaliai jų teko Korėjos rinkai. Tačiau daugiau kaip 11 tūkst. pasiekė ir Europą.