Pavyzdžiui, „Ford“, „General Motors“ ar „Chrysler“ skyrė tris kartus mažesnę sumą, nes jie turi daug įvairių markių automobilių, daugelis techniškai yra labai panašūs. Todėl ir investicijų reikia mažesnių.
„Tesla“ praeitais metais visame pasaulyje pardavė mažiau nei milijoną naujų automobilių, o „Ford“ vien tik pikapų pardavė daugiau kaip 600 tūkst. vienetų.
Įdomūs ir dar vieni skaičiai. Praeitais metais „Tesla“ į tradicinę reklamą neinvestavo nė vieno dolerio. Tuo metu visoje automobilių pramonėje vidutiniškai kiekvienam parduotam naujam automobiliui tenka beveik po 500 tūkst. dolerių, investuotų į reklamą.
Pavyzdžiui, „Toyota“ į reklamą investavo po 453 dolerius nuo kiekvieno parduoto automobilio. „General Motors“ investavo šiek tiek mažiau – 394 dolerius, o „Chrysler“ atvirkščiai – investavo daug – net 664 dolerius.
Beje, nors neinvestuoja nė vieno dolerio, „Tesla“ kompanija socialinėse medijose yra minima dažniau negu bet kuris kitas masinis automobilių gamintojas.
Be „Tesla“ daugiausia į naujų modelių kūrimą investavo „Ford“ – 1186 dolerius. Mažiausiai į naujų automobilių kūrimą investavo „Chrysler“ – 784 dolerius, bet daugiausia investavo į reklamą – po 664 dolerius nuo kiekvieno naujo pernai parduoto automobilio.