Jei miesto taryba pritartų, į gatves nauji troleibusai išriedėtų jau kitąmet – 2023-iaisiais.
„Praėjusiais metais vilniečiai viešąjį transportą įvertino net 8,06 balo ir tai buvo geriausias įvertinimas istorijoje. Įsigijus 159 naujus troleibusus nebeliktų visų senųjų troleibusų, o tai neabejotinai pagerintų miesto kelionių kokybę ir pritrauktų daugiau keleivių į viešąjį transportą“, – sakė Vilniaus vicemeras Tomas Gulbinas.
Svarstoma pirkti tokius troleibusus, kurie dalį maršruto galėtų nuvažiuoti nenaudodami kontaktinio tinklo, – įkrauta baterija leidžia įveikti iki 30 kilometrų, o baterijos vėl įkraunamos važiuojant kontaktiniu tinklu. Kelionės pagreitėtų beveik 7 procentais.
Pasinaudojus naujų troleibusų galimybe dalį maršruto įveikti nenaudojant kontaktinio tinklo atsirastų galimybė ne tik pratęsti maršrutus, bet ir besidubliuojančiuose maršrutuose dyzelinius autobusus pakeisti troleibusais – nauji troleibusai per metus galėtų įveikti apie 750 tūkst. kilometrų didesnį atstumą nei iki šiol.
Naujieji troleibusai pakeistų iki šiol Vilniaus gatvėmis važinėjančius „Škoda“ troleibusus, kurių vidutinis amžius – 22 metai.
Troleibusų parkas jaunėja – per pastaruosius penkerius metus į sostinės gatves išriedėjo 41 naujas troleibusas. Per metus jie sostinės gatvėmis įveikia apie 11 mln. kilometrų.
Tarybai apsisprendus „Vilniaus viešasis transportas“ skelbtų tarptautinį viešąjį konkursą ir kreiptųsi į visus didžiausius troleibusų gamintojus.
Pirmieji 50 tokio tipo troleibusų būtų perkami iš Aplinkos projektų valdymo agentūros skirtų 10 mln. eurų. Galutinį sprendimą miesto taryba priims kitame posėdyje.