Antradienį „Regitra“ surengė numerio ženklų išpardavimą, tačiau vairuotojai neliko itin patenkinti, nes ir vėl užstrigo sistema. Kai kuriems prie sistemos teko praleisti ne vieną valandą, tačiau vis tiek ne visi įsigijo norimus numerius.
Skaičiuota, jog per dieną įsigyta daugiau nei 500 numerio ženklų, o bendras elektroninėje sistemoje apsilankiusiųjų srautas viršijo beveik 600 proc. esamą vidutinį. Vidutiniškai per dieną nuperkama apie 40 išskirtinių numerio ženklų. Surengta akcija šį skaičių padidino daugiau nei 12 kartų.
„Šios akcijos metu buvo sulaukta daugiau nei 11 tūkst. (nuo 17 val. iki 24 val.) unikalių naudotojų, o tai yra beveik tris kartus viršijanti vidutinė visos paros norma. Taigi antradienis buvo ta diena, kai mes 2 kartais sumušėme jau turėtą maksimalų unikalių naudotojų skaičių per dieną.
Susirinkę visus reikalingus techninius duomenis, analizuojame ir projektuojame galimus sprendimus, kurie padės ateityje išvengti panašių sutrikimų“, – teigė „Regitros“ Informacinių technologijų departamento vadovas Vitalis Survila.
Šiais metais „Regitros“ sistema sutrinka ne pirmą kartą. Balandžio pabaigoje buvo skelbta, kad dėl sistemos sutrikimų būsimi vairuotojai negali užsiregistruoti į egzaminus.
Nuo gegužės 1 d. ir dar kurį laiką vairuotojai negalėjo prisijungti prie sistemos ir atlikti reikiamų veiksmų dėl įsigaliojusios naujos apskaitos sistemos. Birželio pabaigoje vėl buvo skelbiama informacija, kad dėl sistemos sutrikimų būsimi vairuotojai negali užsiregistruoti į egzaminą.
„Regitros“ atstovė spaudai Emilija Bardauskienė naujienų portalui lrytas.lt minėjo, kad, žvelgiant į pastarųjų trijų metų incidentų statistiką, matomas tendencingas ir žymus trikdžių sumažėjimas.
„Šiais metais bendras sistemų pasiekiamumas sudarė 99,8 proc., o tai reiškia, kad klientai viena ar kita įmonės teikiama paslauga negalėjo pasinaudoti mažiau nei 17 val., įskaitant sistemos atnaujinimo bei patobulinimo darbus“, – pridūrė pašnekovė.
Taip pat ji akcentavo, kad sistema visais atvejais sutriko dėl vykdomų didelių pokyčių. Anot jos, nuo gegužės 1 d. atsiradusi nauja Transporto priemonių savininkų apskaitos informacinė sistema buvo bene didžiausias pokytis transporto priemonių registracijos srityje per pastaruosius 30 metų, kuomet pasikeitė beveik visi procesai.
„Taip pat svarbu įvertinti pandemijos įtaką. Kurį laiką „Regitra“ negalėjo vykdyti praktikos egzaminų, todėl buvo susikaupęs klientų srautas, norinčių kuo greičiau užsiregistruoti į egzaminą“, – kalbėjo E.Bardauskienė.
Kelių transporto priemonių registravimo sistema (eKETRIS) pradėjo veikti 2013 m. Jos sukūrimo kaina siekė apie 3 mln. litų.