„Žiniaskaidoje paskaičiau apie skambią „Regitros“ akciją, nusprendžiau įsigyti kitokius numerius, tačiau to padaryti nepavyko. Kai galų gale įėjau į puslapį, išmetė žinutę, kurioje rašoma, kad įvyko sisteminė klaida ir prašoma prisijungti dar kartą bei pakartoti veiksmus. Tą dariau ne vieną kartą, tačiau pasirodydavo vis ta pati žinutė“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo vilnietis Domantas.
Žurnalistams taip pat pabandžius prisijungti prie sistemos, interneto puslapyje eregitra.lt taip pat pasirodė tokia pati žinutė: „Nepavykus atlikti veiksmų, kreipkitės bendruoju informacijos telefonu arba elektroniniu paštu“.
Vis dėlto panašu, kad darbą antradienio vakarą baigė ne tik daugelis įmonės darbuotojų, bet ir sistema.
Primename, kad tai jau ne pirmas kartas, kai „Regitros“ sistema susiduria su sunkumais. Dar praėjusiais metais sistema per didelio krūvio neatlaikė, kai daugelis norėjo užsiregistruoti į egzaminus.
Tuo metu šiemet įvedus naują automobilių pardavimo tvarką sistema taip pat susidūrė su didžiuliais trikdžiais.
„Regitra“ gyrėsi, jog kalėdinis numerio ženklų išpardavimas tęsis iki kitų metų sausio 31 d. arba iki tol, kol bus nupirktos visos išpardavimo sąraše esančios kombinacijos.