„Kodėl tokios didelės eilės?“ – stebėjosi Jolanta.
Vilniaus techninių apžiūrų įmonės „Tuvlita“ technikos vadovas Tomas Balčius pabrėžė, kad šiuo metu bene didžiausia ir keisčiausia problema – rezervuojantys laikus apžiūrai ir į TA stotis neatvažiuojantys žmonės: „Jie nepraneša apie pasikeitusius planus ir „sudegina“ rezervacijų laikus“.
Pasak pašnekovo, tokių klientų per dieną būna nuo 50 iki 100. Tai sudaro apie 10–20 proc. visų transporto priemonių.
„Ši situacija nesikeičia nuo rugsėjo mėnesio. Dabar pro Avižienių TA stoties langus matau pustuštę aikštelę. Šį antradienį tikrai yra laisvų laikų, tačiau, kai tai paaiškėja, mažai, kas spėja pasinaudoti galimybe“, – naujienų portalui lrytas.lt minėjo T.Balčius.