Žiniasklaida: vokiečiai nori riboti automobilių gamybą, kad išlaikytų dideles jų kainas

Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas po to, kai mikroschemų deficitas pasibaigs, siekdami kaip galima greičiau atstatyti savo gamybos apimtis.

Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Kaip rašo „Financial Times“, „Daimler“ ir BMW koncernai paneigė kalbas, kad ruošiasi sumažinti savo automobilių kainas.<br>www.unsplash.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Sep 21, 2021, 2:46 PM

Dar labiau, kai rinka stos į savo vėžes ir komponentų tiekimas normalizuosis, vokiečiai nori riboti savo automobilių gamybą, kad išlaikytų dideles automobilių kainas ir tam tikrą išskirtinumą.

„Mes sąmoningai nesieksime 100 proc. patenkinti pirkėjų poreikių, nes norime automobilius išlaikyti išskirtiniais“, – laikraščiui sakė „Daimler“ finansų direktorius Haraldas Vilhelmas.

„Mums būtina riboti tiekimą, kad galėtume išlaikyti aukštesnes kainas“, – savo kolegai antrina BMW finansų skyriaus direktorius Nikolas Peteris.

Šiuo metu abu koncernai negali patenkinti pirkėjų poreikių, nes, kaip ir visi, susiduria su chronišku mikroschemų trūkumu.

Dabar kone visų automobilių trūksta, mažmenininkai pradeda pardavinėti automobilius ne tik be nuolaidų, bet dar ir su didesniais antkainiais. Ir tai, beje, liečia ne tik „premium“ segmento, bet ir masinius automobilių gamintojus.

Tačiau, kaip rodo tyrimas, didesnės kainos pirkėjų neatbaido – jie tiesiog nori naujų automobilių. Kaip rašo „Financial Times“, „Mercedes-Benz“ dėl automobilių trūkumo padidino savo automobilių rentabilumą net iki 12 proc., nors dar prieš trejus metus šio gamintojo automobiliai buvo parduodami vos su 8 proc. antkainiu. BMW sekasi dar geriau – pelningumas per trejus metus padidėjo dvigubai – nuo 8 iki 16 procentų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.