„Regitra“ klientą tuščiomis išvarė namo – nors atvyko prieš vidudienį, išgirdo, kad galėjo anksčiau atsikelti

2021 m. liepos 4 d. 17:24
Sostinėje vyras norėjęs užregistruoti transporto priemonę liko be žado. Vienuoliktą valandą ryto „Regitros“ padalinyje nėra vietų. Įmonės atstovė aiškaus atsakymo pateikti negalėjo, tik pasakė, kad gali pasitaikyti užimtesnių dienų.
Daugiau nuotraukų (11)
Vilnietis Giedrius „Regitros“ padalinyje, Avižieniuose, norėjo užegistruoti transporto priemonę, kurią nusipirko užsienyje.
„Internetu užregistruoti mašinos negali, nes vietų liepos mėnesiui nebėra. Mano automobilis atvežtas iš užsienio, todėl nuotolinė patikra netinka“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo Giedrius.
Jis į „Regitrą“ atvyko apie 11 val. ryto ir pastebėjo, kad eilėje nestovi nė vienas žmogus, o viduje sėdi tik keturi klientai.
„Nusprendžiau išmušti numerį ir laukti eilėje, bet prie manęs priėjo darbuotojas ir paklausė, ar esu užsiregistravęs. Aš jam atsakiau, kad nesu, pasiruošiau laukti bendroje eilėje, kaip ir rekomenduoja „Regitros“ atstovai. Tačiau man atsakė, kad vietų nėra“, – teigė Giedrius.
Pašnekovas taip pat pabrėžė, kad padalinys dirba iki 16 val. vakaro.
„Užsiregistruoti internetu negali, gyvoje eilėje stovėti irgi negali, tai kaip reikia gauti tas paslaugas? Kiekvieną dieną važiuoti ir tikėtis, kad pavyks užregistruoti automobilį?“, – piktinosi Giedrius.
Vilniečiui pasiteiravus „Regitros“ atstovų, kaip 11 val. gali nebūti vietų, jam atsakė, kad reikėjo atsikelti anksčiau. Įmonė paslaugas teikia nuo 9 val. ryto.
Atvyksta prieš darbo pabaigą
„Regitros“ atstovė spaudai Emilija Bardauskienė taip ir nepaaiškino, kodėl žmogų išvarė tuščiomis. Pasakė tik tiek, kad gegužės pabaigoje įmonės padaliniuose buvo atvertas didesnis skaičius aptarnavimo langelių be išankstinės registracijos.
Taigi, šiuo metu „Regitros“ padaliniuose klientai turėtų būti aptarnaujami su išankstine registracija arba be jos. Toks pat aptarnavimo principas teoriškai taikomas ir Vilniaus Avižienių padalinyje, kuris yra pasiekiamas adresu Senasis Ukmergės kel. 4.
„Vilniuje, kur paslaugų poreikis yra didžiausias, klientams yra sudaryta galimybė įmonės paslaugas gauti nuo pirmadienio iki šeštadienio. Avižienių padalinys dirba nuo pirmadienio iki penktadienio, o pagrindinis sostinės filialas, esantis Lentvario g. 7, – nuo antradienio iki šeštadienio. Pastebėtina, kad didesni klientų srautai pastebimi po savaitgalio. Savaitės eigoje jie mažėja“, – naujienų portalui lrytas.lt kalbėjo E.Bardauskienė.
Avižienių padalinyje birželio mėnesį iš viso buvo aptarnauta apie 2,8 tūkst., dėl transporto priemonių registracijos paslaugų, atvykusių klientų. Iš jų apie 2,1 tūkst. buvo be išankstinės registracijos.
Taigi, vidutiniškai per vieną darbo dieną priimama apie 130 klientų. Avižienių padalinyje teikiamos ir kitos paslaugos: vairuotojo pažymėjimų išdavimas bei vairuotojų egzaminavimas (vyksta B kategorijos praktikos egzaminai).
Pašnekovė tikino, kad įprastai visi klientai, kurie atvyksta be išankstinės registracijos, aptarnaujami iki darbo dienos pabaigos: „Tačiau gali pasitaikyti užimtesnių dienų, taip pat tokių situacijų, kai klientai atvyksta prieš darbo pabaigą. Tokiais atvejais jie yra informuojami, kad paslaugos tą dieną suteikti nebespės“.
„Iš kitų Lietuvos miestų į Vilnių komandiruojami papildomi darbuotojai, kurie dirba su automobilių registravimu. Siekiant paspartinti verslo klientų aptarnavimą, naujų transporto priemonių gamintojų atstovai aptarnaujami papildomai nedarbo dienomis, o Lietuvos vežėjų statusą turinčioms įmonėms numatyta atskira prioritetinė tvarka.
Šiuo metu peržiūrima ir išankstinės registracijos sistema. Ateityje planuojame didinti išankstinės registracijos vietų skaičių, kad dar daugiau klientų galėtų planuoti savo vizitą iš anksto ir būti aptarnauti jiems patogiu laiku“, – naujienų portalui lrytas.lt teigė E.Bardauskienė.
Paslaugas gali gauti internetu
Specialistė pabrėžė, kad daugelį automobilių registracijos paslaugų galima gauti nuotoliniu būdu, tačiau yra dalis tokių, dėl kurių būtina atvykti į padalinį. Pavyzdžiui, iš užsienio įvežtų transporto priemonių registracija, kurios metu atliekamas tapatumo nustatymas.
O štai Lietuvos gyventojai SDK kodą gali išsiimti elektroninėje sistemoje nemokamai.
Nuotoliniu būdu galima įregistruoti ir Lietuvoje prieš tai registruotą transporto priemonę, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimus vietoj prarastų ar sugadintų ir kt. Taip pat birželio pradžioje atnaujintas paslaugų teikimas internetu tiems, kurie transporto priemonę įsigyja lizingu. Elektroniniai užsakymai yra pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.