„Tai galima pavadinti žmonių kankinimu vengiant spręsti organizacines problemas“, – sako Seimo narė socialdemokratė Orinta Leiputė. – Jokios pažangos nuo gegužės nematyti, todėl bandome belstis į ministrės langelį.
Pasak parlamentarės, „Regitra“ pranoko pati save: „Tokios netvarkos kaip dabar dar nėra buvę. Eilės prie „Regitros“ padalinių nesibaigia jau du mėnesius. Vėl kalbama, kad tie, kurie turi ryšių ir moka kyšį, eilėse nestovi. Kas įvertins ir atlygins žalą valstybės įstaigų ir pačios valstybės reputacijai?“ – piktinasi O.Leiputė.
Parlamentarė sako nesuprantanti, kodėl „Regitra“ ir ministerija nesiima savo darbo organizavimo problemų sprendimo, bet skiria daug energijos ir laiko skųstis dėl apsukrių verteivų siūlomos pagalbos norintiems greičiau užsiregistruoti į eilę.
„Mus pasiekia signalai apie sumažėjusį „Regitros“ darbuotojų skaičių, pailgėjusį dokumentų pildymą. Negalėdami pasikonsultuoti, žmonės suka galvą, ką daryti, jei, pavyzdžiui, priekaba yra dviejų savininkų. Bet „Regitra“ neprieinama ir nepasiekiama.
Neretai žmonės ryžtasi vykti į kitą miestą, kad greičiau susitvarkytų dokumentus. Tai absurdas“, – sako O.Leiputė.
Nuo gegužės pasikeitė transporto priemonių savininkų apskaitos sistema. Lietuvoje galima parduoti tik SDK turinčias transporto priemones. Žmonės skundžiasi veltui bandantys telefonu ir internetu užsiregistruoti vizitui „Regitroje“.
„Visa tai buvo galima numatyti – ir pasiruošti. Registravimo pertvarka galėjo vykti etapais. Argi nebuvo galima atskirti naudotų ir naujų automobilių registravimo? Deja, ir vėl tenka konstatuoti, kad dešiniųjų valdžiai labiau rūpi ne žmonės, o pinigai“, – konstatuoja Seimo LSDP frakcijos seniūno pavaduotoja O.Leiputė.