Eilės prie „Regitros“ penktadienį – kaip per „Jamam“ išpardavimus: prie padalinio pamainomis stovi net giminaičiai

2021 m. gegužės 28 d. 12:44
Penktadienį ryte atsistoję į eilę prie „Regitros“ padalinių kai kurie vairuotojai pasakoja nė nematantys eilės pradžios. Kai kuriems laukiantiems imasi padėti net uošviai, nuo ankstaus ryto trypčiojantys eilutėse. Savo ruožtu „Regitros“ atstovai guodžia – per keletą dienų viskas išsispręs.
Daugiau nuotraukų (11)
Gegužės 28 d. yra pirmoji diena, kai „Regitros“ padaliniuose galima stovėti gyvose eilėse. Kai kurie vairuotojai penktadienį prie padalinio stovi nuo 6 val. ryto.
Alytiškis Tomas pasakojo, kad prie „Regitros“ dėl automobilio registracijos laukė tik pusantros valandos, nes jo draugės tėtis buvo užėmęs eilę iš anksto. Jis stovėjo eilėje nuo 7.30 val. ryto.
„Jei būtume vėliau atvažiavę, lauktume iki vakaro. Man šitos eilės yra nesąmonė. Dėl automobilio registracijos tenka tokias eiles laukti...“ – kalbėjo Tomas.
Alytiškis pasakojo, kad nusipirko vokišką transporto priemonę, kuri turi lietuvišką techninę apžiūrą ir draudimą, o automobilį užregistruoti buvo tikras iššūkis. Tomas prisiskambinti į „Regitrą“ negalėjo. Taip pat užsiregistruoti internetu transporto priemonės nepavyko. Anot Tomo, jei nori užsiregistruoti internetu – tenka laukti du mėnesius.
„Tą sistemą tikrinome kiekvieną dieną ir tik Marijampolėje radome vietą, bet ten buvo galima užsiregistruoti tik po pusantro mėnesio“, – skundėsi Tomas.
Kaip pasakojo Tomas, važinėjant Kaune niekas jo nestabdė, bet nuvažiavęs su drauge į Alytų susidūrė su policija. Anot pašnekovo, pareigūnai iš jo draugės atėmė valstybinius numerius ir išrašė baudą. Tomas komentavo, kad tuo metu automobilį vairavo jo draugė, kuri nė karto nebuvo bausta, todėl jai buvo išrašyta pusė baudos – 120 eurų.
Tomas pasakojo, kai gavęs numerius ir išėjęs iš „Regitros“ pamatė, kad eilė buvo susidariusi net iki vartų. Taip pat pašnekovas pabrėžė, kad nėra patenkintas ir „Regitros“ atstovų darbu – viena kavą gėrė, o kita esą naršė feisbuke.
Alytiškis apie šią problemą paskelbė vienoje feisbuko grupėje. Dauguma vairuotojų taip pat tvirtino, kad prie „Regitros“ laukia labai ilgai. Vienas vairuotojas paklausė: „Ką čia dalija?“, o kitas jam atšovė: „Turbūt teises nemokamai“.
Kaunietis Donatas taip pat minėjo, kad eilėje laukia jau nuo 8 val. ryto bei eilės pradžios visiškai nesimato.
Nesupranta, ką ten daro
Prie „Regitros“ nuo 11 val. stovėjusi klaipėdietė Judita liko nieko nepešusi, nes prasidėjo pietų pertrauka. Ji pasakojo, kad per valandą laiko nebuvo įleistas nė vienas žmogus, o žmonių skaičius už jos buvo labai didelis.
„Visi buvo labai pikti. Prieš tai išleido apie 30 žmonių, todėl mes paklausėme „Regitros“ atstovės, kodėl neįleidžia daugiau žmonių. Ji mums atsakė, kad bilietėlių nėra ir ko jūs čia norite“, – minėjo Judita.
Anot pašnekovės, šalia jos stovėjo mama su vežimėliu, kuriai irgi teko laukti ilgoje eilėje. Judita „Regitros“ darbuotojų prašė, kad įleistų bent mamą su vaiku, bet jie jai atšovė, kad jiems tai nėra įdomu.
Už valandos laiko klaipėdietė planuoja vėl važiuoti iki „Regitros“ padalinio, bet nežino, ar jai kažką pavyks pasiekti.
„Net nežinau, kiek čia reikės laukti. Jeigu dar trūks kažkokio dokumento, tai teks stovėti dar tris kartus toje pačioje eilėje. Nesuprantu, ką ten daro tie darbuotojai.
Pradžioje mums aiškino, kad nėra talonėlių, vėliau, kad negalima įsimušti, o dar vėliau, kad talonėlių sistemos nėra“, – stebėjosi Judita.
Vėliau klaipėdietė pridūrė, kad vienas vyras su žmona savavališkai įėjo pro duris bei bandė išmušti bilietėlį: „Prieš jį atsistojo „Regitros“ darbuotoja ir neleido jam bilietėlio įmušti. Tai įrodo, kad jie melavo, jog nėra tų bilietėlių. Vėliau tą vyrą išvijo į lauką, o jo žmona pasiliko viduje. Ta moteris įmonės viduje prie langelio sėdėjo apie valandą laiko“.
Pašnekovė atskleidė, kad prieš tris savaites užpildė visus dokumentus, jog galėtų tapti savininke tėčio paveldėto automobilio. Pasak Juditos, su ja „Regitros“ atstovai taip ir nebuvo nė karto susisiekę: „Paskambinau aš pati į „Regitros“ padalinį ir man atsakė, jog galiu visus dokumentus susitvarkyti tik vietoje. Paprašiau, jog jie mane užregistruotų, o tie man atsakė – nėra vietų“.
Naujienų portalui lrytas.lt pasiteiravus, kokia situacija yra su vairuotojais, kurie iš anksto yra užsiregistravę, teigė, kad „Regitros“ atstovams nerūpi, jog tu esi užsiregistravęs ir turi stovėti bendroje eilėje.
Per keletą dienų viskas išsispręs
„Nuo gegužės 28 d. klientai aptarnaujami ne tik pagal išankstinę registraciją, bet ir atvykus į vietą neužsiregistravus iš anksto. Pirmas būdas užregistruoti transporto priemonę yra pagal išankstinę registraciją, kai klientai atvažiuoja numatytu laiku ir iš karto yra aptarnaujami“, – pasakojo „Regitros“ rinkodaros projektų vadovė Ingrida Čiapė.
Anot pašnekovės, kiti klientai gali laukti gyvoje eilėje, jeigu reikia kokios nors skubios paslaugos. I.Čiapė minėjo, kad anksčiau į „Regitros“ padalinį nebuvo galimybės atvykti, nes dėl karantino ribojimų turėjo būti ribojami srautai ir klientai buvo aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją: „Penktadienis yra pirmoji diena, todėl natūralu, kad susidarė ir tos didesnės eilės. Man atrodo, kad per keletą dienų visa tai išsispręs“.
„Regitros“ rinkodaros projektų vadovė naujienų portalui lrytas.lt teigė, kad jeigu kalbėtume apie miestus, tai Vilniuje ir Kaune šiek tiek yra daugiau žmonių susirinkę.
Pasak pašnekovės, žmonės, nenorintys laukti eilėje, gali užsiregistruoti iš anksto arba naudotis elektroninėmis paslaugomis. Aišku, jei automobilis yra iš užsienio, tai teks laukti eilėje arba užsiregistruoti iš anksto. I.Čiapė taip pat pridūrė, kad šiuo metu šalyje vis dar yra paskelbtas karantinas dėl kurio yra numatyti tam tikri ribojimai, todėl įmonė turi imtis saugumo priemonių reguliuojant vienu metu esančių klientų skaičių aptarnavimo salėje: „Dėl šios priežasties dalies klientų prašome palaukti lauke“.
Taip pat I.Čiapė minėjo, kad išankstinė registracija planuojama dviem savaitėmis į priekį, todėl jei kažkas atšaukia registraciją, tai vieta tampa laisva: „Dviems mėnesiams net neplanuojamos eilės“.
RegitraAutomobiliai^Instant
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.