Pasak skaitytojo, iš penkių ten dirbančių darbuotojų klientus aptarnauja tik du.
Tačiau „Regitros“ atstovė spaudai Emilija Bardauskienė patikino, kad elektroninė sistema veikia kuo puikiausiai ir transporto priemonių registracijos paslaugos yra teikiamos. „Pastaruoju metu jokių sutrikimų taip pat nebuvo“, – „Vakarų ekspresui“ komentavo E. Bardauskienė.
Pašnekovė patikino, kad Klaipėdos filialo darbuotojai taip pat dirba visu pajėgumu. „Galbūt tuo metu darbuotojas paprasčiausiai buvo išėjęs atlikti iš užsienio įvežtos transporto priemonės patikrinimą, nes tai yra daroma ne prie langelio, o išeinant ir ją apžiūrint tam skirtoje patalpoje“, – situaciją nupasakojo atstovė spaudai.
Pokalbininkė dar kartą priminė išankstinės registracijos eigą ir akcentavo, kad jau nuo gegužės 28 dienos keisis klientų aptarnavimo tvarka.
„Mūsų elektroninėje registracijos sistemoje vietos yra rodomos dviem savaitėms į priekį. O žmonės dažnai galvoja, kad jau yra užpildytas visas birželis ar liepos mėnuo.
Tai taip tikrai nėra. Kaip ir minėjau, paprasčiausiai yra rodomas dviejų savaičių grafikas. Ir vietos yra pildomos kasdien“, – pasakojo E. Bardauskienė.
Jau nuo gegužės 28 d. daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, bus aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.
„Regitros“ išplatintame pranešime teigiama, kad toks sprendimas buvo priimtas siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną. Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai.
Šiuo metu daugelis klientų „Regitros“ padaliniuose aptarnaujami pagal išankstinę registraciją. Kitaip tariant, pirmenybė teikiama užsiregistravusiems asmenims, o neužsiregistravusieji aptarnaujami tik tuomet, kai atsiranda laisvų vietų.
„Labai apgailestaujame dėl didesnio darbuotojų užimtumo, tačiau tikimės, kad nuo gegužės 28 dienos, atsiradus srautų valdymo pokyčiams ir daugiau langelių iš anksto neužsiregistravusiems klientams, paslaugas galėsime suteikti greičiau“, – vylėsi atstovė spaudai.