Pirmiausia nuo pietinio molo bus nuimami esami tetrapodai. Įvertinus jų būklę, dalis šių uosto inžinerijos elementų bus pergabenami ant šiaurinio molo. Prie pietinio bangolaužio dirbs rangovų atplukdyta technika – laivas „Albtrosas“ su hidrauliniu kranu bei specialus pontonas.
Rekonstruojant molus dirbs bemaž dešimt įvairios technikos, didžioji dalis jau yra pasiekusi Klaipėdą. Pagrindinės medžiagos – plieniniai įlaidai, vamzdiniai poliai, akmenys ir kita – atgabenamos laivais bei sandėliuojamos bendrovės „Klasco“ aikštelėje. Iš čia akvatorija bus plukdomos prie pietinio molo.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pranešime nurodoma, kad pirmame etape numatoma sustiprinti esamus pietinį ir šiaurinį bangolaužius, nekeičiant jų konfigūracijos. Abu bangolaužiai bus paaukštinti, dalyje hidrotechninių statinių bus įrengtos atraminės sienutės. Ant pietinio molo bus įrengtos dvi apžvalginės aikštelės klaipėdiečiams ir miesto svečiams.
Uosto bangolaužius rekonstruoja konkursą laimėjęs Vokietijos bendrovės „Depenbrock Ingenieurwasserbau GmbH & CO. KG“ (buvusi „Hecker Bau GmbH & CO. KG.“) ir Belgijos bendrovės „Herbosch – Kiere N.V.“ konsorciumas.