Paradoksas – Mary Barra ne kartą yra viešai parėmusi šį judėjimą, kuris susikūrė dar 2013 metais. Tiesa, tai buvo nedidelis judėjimas, kuris smarkiai išpopuliarėjo po žymiojo įvykio – kai policija bandė sulaikyti Džordžą Floidą ir sulaikymo metu jį uždusino.
Pretenziją inicijavo „Black Owned Media“, kurie paskaičiavo, kad „General Motors“ tik pusė procento savo reklamos biudžeto išleidžia tamsiaodžiams skirtai žiniasklaidai, nors afroamerikiečiai sudaro net 14 proc.
Amerikos gyventojų. „Black Owned Media“ net kelis kartus bandė susitikti su „General Motors“ koncerno vadove, bet ji vis atsisakinėjo. Tai jie suprato kaip rasizmą ir pakėlė triukšmą.
Šį laišką „Detroit Free Press“ publikavo pirmajame puslapyje, po to jį pasigavo visa centrinė Amerikos žiniasklaida. Po šių publikacijų sureagavo ir „General Motors“ vadovė – ji paskelbė, kad susitiks su nepatenkintaisiais.
Susitikimas turėjo įvykti balandžio pirmąją, bet netikėtai išvakarėse buvo atidėtas ir jį visai atšaukė, pažadėjusi, kad susitiks atskirai su visų leidinių atstovais.
Tuo pat metu koncernas paskelbė, kad tamsiaodžių žiniasklaidai dar šiemet išleis 2 proc. savo biudžeto, kitais metais 4 proc., dar po metų – 8 proc. Įdomu, kaip į šią iniciatyvą reaguos kitos etninės grupės.
Šios iniciatyvos autorius Aironas Baironas teigia, kad tai tik pirma „kregždė“ – netrukus panašių laiškų gali sulaukti ir kiti automobilių koncernai, rašo „Detroit News“.