Jis pripažino, jog padėtis per antrąją koronavirusinės infekcijos COVID-19 bangą yra labai panaši į buvusiąją pavasarį, nes sektoriuje dėl neapibrėžtumo dėl ateities nėra naujų investicijų.
„Šiuo metu vis dar pastebime tam tikrą aktyvumą, tačiau, esant tokiam neapibrėžtumui, automobilio pirkimas ar išlaidų automobilio remontui didinimas yra pirmasis dalykas, kurio žmonės yra linkę atsisakyti. Tai normali reakcija į bet kokią kritinę situaciją“, – pareiškė A.Kulbergas.
Anot jo, vasarą automobilių pardavimai ėmė atsigauti, tačiau jau rugsėjį smuko 7 procentais.
„Prekiautojams automobiliais tai [vasara] buvo pirmasis atokvėpis po kovo mėnesį prasidėjusios bangos. Tačiau spalį, atsiradus pirmiesiems antrosios bangos ženklams, sektorius vėl smarkiai nukentėjo ir [pardavimai] krito 28 procentais. Manau, jog lapkritis bus silpnas, panašus į spalį. Gruodį jokio pagerėjimo nebus ir pandemija turėtų tęstis“, – pažymėjo asociacijos vadovas.
Tačiau jis pabrėžė, jog prekiautojai automobiliais sugebėjo labai greitai prisitaikyti dirbti COVID-19 krizės aplinkoje.