Vagystės šešėlis krito ant AB „Lietuvos paštas“ kurio paskirstymo punkte ši siunta ilgai pragulėjo, o po to netikėtai dingo.
Į policiją dėl vagystės kreipęsis 44 metų šiaulietis paaiškino, kad jam priklausantį automobilio žibintą jis per elektroninės prekybos svetainę „eBay“ pardavė dar vasarą.
Žibintą įsigijusiam Jungtinės Karalystės piliečiui šiaulietis prekę išsiuntė per AB „Lietuvos paštas“ siuntų tarnybą.
Į policiją kreipęsis vyras sakė gavęs siuntinio numerį, kurio pagalba galėjo sekti, kur randasi išsiųsta prekė.
Pasak pareiškėjo, jis reguliariai tikrino, kaip siuntinys keliauja pas pirkėją, ir nemaloniai nustebo. Siuntinys ilgą laiką gulėjo AB „Lietuvos paštas“ siuntų patikrinimo punkte, o po to prapuolė – įvedęs siuntos numerį šiaulietis nebegaudavo žinių, kur yra siuntinys.
Pareiškėjo teigimu, jis tuomet nieko blogo nepagalvojo, nes panašių atvejų jau buvo pasitaikę. Vyras sunerimo tik tada, kai prekės negavęs užsienietis surašė pretenziją.
Pretenzija buvo anuliuota, kai šiaulietis pateikė dokumentus, kurie įrodė, kad jis minimą prekę jis tikrai išsiuntė pirkėjui. Dėl prapuolusio siuntinio patirtus nuostolius kompensavo elektroninės prekybos sistema „eBay“.
Dėl šio incidento patirtą kartėlį pamiršti jau spėjęs šiaulietis buvo šokiruotas, kai pirkėjui į Jungtinę Karalystę išsiųstą ir mįslingai prapuolusį automobilio žibintą prieš kelias dienas netikėtai pastebėjo naršydamas vieną lietuvišką internetinės prekybos tinklapį.
Savo žibintą pagal tam tikrus požymius pažinęs vyras nedelsiant kreipėsi į policiją.
Šiauliečio pareiškimą gavę policijos pareigūnai pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl vagystės.