Susijungimą, apie kurį buvo paskelbta spalio pabaigoje, planuojama užbaigti kitų metų pradžioje. Įgyvendinus šį sandorį, bus sukurta automobilių gamybos grupė, kuri užims ketvirtą vietą pasaulyje pagal gamybos apimtis ir trečią vietą pagal pardavimus.
Automobilių gamybos bendrovės bendrame pranešime pažymėjo, jog sprendimas dėl būsimo pavadinimo yra „svarbus žingsnis judant link lygiųjų susijungimo užbaigimo“.
Pavadinimas kildinamas iš lotyniško veiksmažodžio „stello“, kuris reiškia „apšviesti žvaigždžių šviesa“, rašoma pranešime, o „įkvėpimo suteikė šis naujas ir ambicingas garsių automobilių markių derinys.“
Kitame žingsnyje bus pristatytas „Stellantis“ logotipas.
„Pasirinkus pavadinimą, turintį lotyniškąją kilmę, pagerbiama turtinga grupę kuriančių bendrovių istorija, o sąsaja su astronomija parodo tikrąją optimizmo, energijos ir atsinaujinimo dvasią, kuri yra šio automobilių gamybos pramonę pakeisiančio susijungimo varomoji jėga“, – rašoma pranešime.
Susijungusioji grupė suvienys tokias automobilių markes kaip „Peugeot“, „Citroen“, „Fiat“, „Chrysler“, „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Maserati“.
„Stellantis“ pavadinimu veiks patronuojančioji grupės bendrovė, o atitinkamų markių padalinių pavadinimai nebus pakeisti.
Europos Komisija praėjusį mėnesį pareiškė planuojanti išsamiai ištirti FCA ir PSA planuojamą milžinišką susijungimo sandorį, kuris, kaip baiminamasi, gali slopinti konkurenciją.
Komisijai konkrečiai kelia nerimą galimas susijungimo poveikis itin pelningai Europos furgonų, kuriuos techniškai paprasta gaminti, bet kurie parduodami už gerą kainą, rinkai.
Be to, bendrovėms dar reikia gauti savo akcininkų leidimą sandoriui.
Jeigu visos įprastos tokių sandorių sąlygos bus įgyvendintos laiku, susijungimas bus užbaigtas iki 2021 metų pirmojo ketvirčio pabaigos.
Remiantis 2019 metų duomenimis, susijungusiosios grupės pardavimai būtų sudarę 167 mlrd. eurų ir pagal šį rodiklį ji nusileistų tik „Toyota“ ir „Volkswagen“.