Balandį nupirkta rekordiškai mažai naujų asmeninio naudojimo ir komercinės paskirties automobilių – skaičius siekė 38,92 tūkstančius.
„Rusijos automobilių rinka patyrė didžiausią kritimą per visą laiką nuo tada, kai pradėjome kaupti tokius statistinius duomenis. „Juodasis balandis“ smarkiai smogė įgaliotųjų prekybos automobiliais atstovų likvidumui, o vidutinės trukmės laikotarpiu – jų finansiniam stabilumui“, – pranešime spaudai cituojamas šios organizacijos Automobilių gamintojų komiteto vadovas Thomas Staertzelis.
Jis pabrėžė, jog „naujoje realybėje visiems būtina išbandyti naujus kūrybinius komunikavimo ir pardavimų būdus“.
„Nepaisant to, kad prekybos atstovybės ruošiasi salonų atidarymui, esminio pardavimų augimo gegužę nesitikiu“, – pridūrė T. Staertzelis.
Rusijos automobilių pramonės lyderio pardavimai balandį sunyko 70,5 proc. iki 10,05 tūkst., „Volkswagen“ grupės – 63,2 proc. iki 7 tūkst., „Kia“ – 78,1 proc. iki 4,33 tūkst., „Toyota“ – 68,7 proc. iki 3,24 tūkst., „Hyundai“ – 83,9 proc. iki 2,5 tūkstančio. GAZ komercinės paskirties lengvųjų automobilių paklausa smuko 58,1 proc. iki 2,27 tūkst., o kitų automobilių markių pardavimai nesiekė ir tūkstančio, skaičiuojant atskirai kiekvieną.
Per keturis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, Rusijos naujų automobilių rinka susitraukė 19,1 proc. iki 415,1 tūkst. nupirktų automobilių.
2019-aisiais naujų automobilių paklausa Rusijoje sumenko 2,3 proc. iki 1,759 milijono. Pagrindinės nuosmukio priežastys – pridėtinės vertės mokesčio padidėjimas nuo 2019-ųjų bei lėto ekonomikos augimo sąlygomis sunykęs vidaus vartojimas.
Ankstesnius trejus metus naujų automobilių pardavimai Rusijoje augo.