Tačiau nepaisant „netikėtų ir precedento neturinčių laikų“, FCA teigė, kad nebus atsisakoma planų susijungti su Prancūzijos automobilių gamintoju PSA, įsipareigojus „sandorį įvykdyti iki šių metų pabaigos ar 2021 metų pradžios.“
FCA grynosios pajamos pirmąjį ketvirtį sumažėjo 16 proc. iki 20,6 mlrd. eurų, o pardavimai smuko 21 proc. iki 818 tūkst. vienetų, teigiama bendrovės pranešime.
Gamintojo pelnas prieš palūkanas ir mokesčius (EBIT) sumažėjo iki 52 mln. eurų, lyginant su 2,1 mlrd. eurų ankstesnįjį ketvirtį.
Visus automobilių gamintojus smarkiai paveikė koronaviruso pandemija, kadangi dėl karantino priemonių nusmuko pardavimai ir buvo nutraukta tolesnė gamyba. Tai ypač ryšku Italijoje, vienoje svarbiausių FCA rinkų.
„Pandemija padarė ir toliau daro didelę įtaką mūsų veiklai“, – sakė generalinis FCA direktorius Mike‘as Manley‘is.
„Labai pasitikiu mūsų galimybėmis išgyventi šią painią krizę ir kitoje pusėje išbristi gerai pasirengus augti ir klestėti“, – pridūrė jis.
Bendrovė teigė, kad atsisakė finansinių tikslų 2020 metams ir „pateiks atnaujinimą, kai pagerės bendras krizės padarinių matomumas.“
Nepaisant neigiamų rezultatų, FCA akcijų kaina Milano akcijų biržoje nesumažėjo.