„Alfa Romeo Giulia“ ir taip yra gana dinamiškas sedanas. Variklis priekyje, varomi ratai – gale, idealus svorio pasiskirstymas tarp ašių, žemas svorio centras – kas čia gali nepatikti? Sportiškesnė „Quadrifoglio“ versija turi 2,9 litrų V6 variklį, išvystantį 503 AG (375 kW). Šis automobilis iki 100 km/val. bėgėjasi mažiau nei 4 sekundes, o posūkiuose gali varžytis ir su konkurentais iš BMW ar „Mercedes Benz“ stovyklų.
Kovo pradžioje buvo pristatytas „Alfa Romeo Giulia GTA“. Šis automobilis yra dar agresyvesnis už „Quadrifoglio“. Galia išaugo iki 540 AG, o svoris nukrito visu 100 kg. Automobilis gavo geresnį aerodinaminių komponentų komplektą, prisispaudė arčiau žemės ir dabar iki 100 km/val. bėgėjasi tik 3,6 sekundes. Ir atrodo puikiai.
Automobilių entuziastai apsidžiaugė dėl šios žinios. „Alfa Romeo“ šiuo metu išgyvena renesansą. Kadaise itališkos aistros kupinus automobilius gaminusi kompanija vėliau buvo sumažinta iki vos kelių miestietiškų hečbekų. Dabar „Alfa Romeo“ gamoje yra ne tik „Giulia“, bet ir labai sportiškos jos versijos. Tai gal GTA vardas sugrįžta visiems laikams?
Ne. „Alfa Romeo“ vadovai tvirtina, kad GTA netaps sportiškų markės automobilių versijų vardu. Tai nebus tai, kas M yra BMW ar AMG yra „Mercedes-Benz“. Krosoveris „Stelvio“ negaus GTA ženkliuko. Bet gal tai yra gerai?
„Alfa Romeo Giulia GTA“ neabejotinai bus vienas iš tų automobilių, kurie po poros dešimčių metų bus parduodami aukcionuose. Tik 500 tokių GTA bus pagaminti. „Alfa Romeo“ marketingo viršininkas Fabio Migliavacca portalui Autocar.co.uk patvirtino, kad „Stelvio“ negaus GTA ženkliuko, nes tai būtų kvaila – „atvirai kalbant, susitikimas dėl „Stelvio GTA“ įvyko, bet šis automobilis neatitiktų pirkėjų lūkesčių.
Tai turėtų būti pajėgiausias automobilis. „Stelvio“ turi aukštesnį svorio centrą, todėl nepasiektų tų pačių rezultatų“. Tai – gaivus blaivaus mąstymo pavyzdys pasaulyje, kur karštieji visureigiai gimsta nuolat. Kita vertus, reikia tikėtis, kad taip „Alfa Romeo“ ant stalo nepalieka lengvai paimamų pinigų.
„Alfa Romeo“ pernai paskelbė atšaukianti naujos kartos 8C ir GTV projektus – taupomi pinigai. Elektrifikacija keičia markių planus ir tokiems išskirtiniams vien benzinus varomiems automobiliams nebelieka vietos. Ir tai „Alfa Romeo Giulia GTA“ verčia tik dar labiau ypatingu automobiliu.