Trijų bendrovių vadovai, ketvirtadienį susitikę Japonijoje, susitarė derinti savo strategijas ir patvirtino, kad aljansas yra svarbus tolesnei jų verslo plėtrai.
Pagal naujas bendradarbiavimo taisykles „Nissan“ bus atsakinga už Kinijos rinką, „Renault“ – už Europos rinką, o „Mitsubishi“ – už Pietryčių Azijos rinką, teigiama „ Nissan“ generalinio direktoriaus Makoto Uchidos pareiškime.
Be to, kiekviena iš automobilių gamintojų vadovaus atskirai veiklos krypčiai, skirtai tam tikrų technologijų plėtrai.
Aljanso vidutinės trukmės laikotarpio planai bus paskelbti gegužę, rašoma bendrame automobilių gamintojų pranešime spaudai.
Aljansas atsidūrė ant žlugimo slenksčio po to, kai 2018 metų lapkričio mėnesį buvo suimtas visų trijų bendrovių direktorių valdyboms vadovavęs Carlosas Ghosnas.
Bendri „Nissan“, „Renault“ ir „Mitsubishi“ pardavimai 2019 metais sumažėjo 5,6 proc. iki 10,2 mln. transporto priemonių, ir pirmą kartą nuo 2016 metų buvo mažesni nei „Toyota“ (10,7 mln. transporto priemonių) ir „Volkswagen“ (10,9 mln. transporto priemonių) pardavimai.