Frankfurto prokurorai sakė, kad buvo pradėtas tyrimas dėl sukčiavimo, kuris yra nukreiptas prieš asmenis, vadovaujančius „tarptautinei automobilių grupei“, dviem tarptautinėms automobilių tiekimo bendrovėms ir automobilių prekybos įmonei.
Tiekimo bendrovės „Continental“ atstovas naujienų agentūrai AFP patvirtino, kad trijuose tiekimo bendrovės padaliniuose buvo įvykdytos kratos. Jis pridūrė, kad „Continental“ teiks parodymus kaip liudytoja ir aktyviai bendradarbiaus tyrime.
Prokurorai pranešė, kad tyrime yra susitelkiama į „Mitsubishi“ 1,6 ir 2,2 litro talpos dyzelinius variklius, kuriems Vokietija yra suteikusi aukščiausius „Euro 5“ ir „Euro 6“ reitingus, skiriamus už gamtos apsaugos standartų laikymąsi.
„Turime įtarimų, kad varikliuose buvo įdiegti vadinamieji blokavimo įrenginiai“, suklastojantys automobilių emisijų testų rezultatus, pranešime sakė prokurorai.
Kratos buvo vykdomos dešimtyje visoje Vokietijoje išsidėsčiusių bendrovės komercinių vietų, įsikūrusių Heseno, Bavarijos ir Žemutinės Saksonijos federalinėse žemėse.
Šis tyrimas žymi naujausią vadinamojo „dyzelgeito“ skandalo etapą. Skandalas iškilo dar 2015-aisiais, kai automobilių gamybos bendrovė „Volkswagen“ prisipažino į 11 mln. automobilių įdiegusi panašius blokavimo įtaisus, klastojusius emisijų testų rezultatus.
Įdiegus šiuos įtaisus, automobiliai keliuose netrukdomai išmesdavo daugiau nei 40 kartų didesnį nei leidžiamą azoto oksidų kiekį.
Į skandalą buvo įtraukta daug įvairių įmonių, tačiau iki šiol „Mitsubishi“ į jį nebuvo įsitraukusi. Bendrovė 2016-aisiais buvo prisipažinusi keletą metų klastojusi degalų taupumo testų rodiklius, dėl kurių automobiliai atrodydavo efektyvesni nei iš tiesų yra.