Amerikoje įsikūrusi elektromobilių kompanija „Karma Automotive“ atskleidė nedaug ką parodančią nuotrauką, kurioje matyti išskirtinio dizaino pikapo linijos.
Pasak kompanijos tai dar tik kocenpcinis modelis, ties kuriuo dabar dirba. Pagamintas jis turėtų turėti ne tik elektrinį motorą, bet ir benzininį variklį skirtą baterijos įkrovimui.
Greičiausiai tai bus 1,5 litro darbinio tūrio „BMW“ gamybos variklis. „Karma“ tokius jau naudoja savo GT ir GTS sedanuose. Tokį patį galima rasti ir sportiškąjame „BMW i8“.
„Papildomą variklį turinčios sistemos yra išmani alternatyva didesniems elektromobiliams. Tai ypatingai aktualu verslams, kurie valdo didelius automobilių parkus“,- pristatymo metu kalbėjo „Karma“ kompanijos vadovas Lance Zhou.
Iš pateiktos nuotraukos apie automobilį daug nuspręsti nepavyks – matosi trumpas kapotas ir žema stogo linija. Bagažinės skyrius neatrodo pats didžiausias.
„Karma Automotive“ patirties elektromobilių gamyboje jau turi nemažai, mat šį įmonė perėmė bankrutavusios „Fisker“ patirtį ir gamybines linijas. 2007 metais įkurta „Fisker“ spėjo pagaminti per 2000 „Fisker Karma“ automobilių, bet jos baterijos tiekėjui bankrutavus kompanijai teko nustoti gaminti ir automobilius.
2014 metų vasarį kinų kompanija „Wanxiang Group“ aukcione už 149,2 milijono dolerių nusipirko „Fisker“ ir pavadino ją „Karma“.
Iki šiol „Karma“ gamino „Revero“ modelį, bet greičiausiai gatvėse matyti jo dar neteko, nes gamintojas planuoja pagaminti vos 3000 vienetų, o gamyba dar net neįsibėgėjo.
Elektrinių pikapų lenktynės ties „Tesla“ ir „Karma“ nesibaigia. Kita jauna elektromobilių kompanija „Rivian“ pristatė savo R1T modelį, kurį žadėjo pradėti pardavinėti kitų metų pabaigoje ir pasak gamintojo viena įkrova pikapas galės nuvažiuoti virš 600 kilometrų.
Gandai sako, kad 2021 metais galime sulaukti ir elektrinio „Ford F-150“.