„Jo maksimali galia – 50 kilovatų, maksimalus greitis – 100 kilometrų per valandą. Čia sumontuotas ličio jonų akumuliatorius“, – kalbėjo koncerno atstovas Grigorijus Novikovas.
Elektrinius motociklus kompanija pradėjo projektuoti įvertinusi, kad tai – perspektyvus ateities transportas.
Įkrovimas – per 8 val.
Jo žodžiais, „Iž“ elektrociklo baterijos pilnas įkrovimas užtruks aštuonias valandas. Sukauptos energijos užteks įveikti 100 kilomertrų atstumą.
„Jis priklauso „Cafe Racer“ grupei – lengvų ir galingų motociklų, sukurtų įdomioms ir greitoms kelionėms nedideliais atstumais, daugiausia miestuose“, – sakė „Kalašnikov“ atstovas.
Jis neatskleidė, kada gali būti pradėta „Iž“ elektrociklų serijinė gamyba, tačiau akcentavo, jog kuriamas platus jų modelių spektras – tiek civiliams, tiek ir armijai.
Pristatytas motociklas, anot G. Novikovo, yra prototipas.
Jis pridūrė, kad tokia konstrukcija turi daug privalumų, o vienas iš jų – elektrinis „Iž“ visiškai nekelia triukšmo.
Gamins, bet nežino kada
G. Novikovas patikino, kad motociklas bus gaminamas serijiniu būdu, tačiau nepatikslino, kada tai įvyks.
„Koncerno planai, pagal kuriuos iki 2030-ųjų civilinė produkcija turi sudaryti bemaž pusę visos, įgyvendinami kuriant elektromobilius, elektrociklus, elektrines skraidykles“, – akcentavo „Kalašnikov“ atstovas.
Pernai rugpjūtį „Kalašnikov“ pristatė savo „elektrinio supermobilio“ prototipą, kurio dizainas pagal SSRS laikais gamintą hečbeką „Moskvič 412 Iž Kombi“ netrūko sulaukti labai skirtingų vertinimų.
Nepaisant to, „Kalašnikov“ tada pareiškė šiuo kūriniu mesiąs iššūkį Elono Musko garsiajai elektromobilių gamintojai „Tesla“.