Sunkiai apibūdinamas kėbulas
„Ford“ sukūrė sunkiai apibūdinamo kėbulo tipo miesto visureigį, neva atsižvelgdamas į būsimųjų jo savininkų poreikius.
Skelbiama, esą elektromobilis išsaugojo lengvai atpažįstamus „Mustang“ išvaizdos akcentus ir vairavimo ypatumus.
„Mustang Mach-E“ rinkoje pasirodys kitais metais, o pirkėjai galės rinktis standartinę ir padidintos talpos akumuliatorių baterijas, galinių arba visų ratų pavarą.
Gamintojo duomenimis, pagal WLTP metodiką, pilnai įkrautas akumuliatorius jam leis nuvažiuoti beveik 600 kilometrų. Elektros variklių galia sieks 248 KW (337 AG), o sukimo momentas – 565 Nm.
Norintiems karštesnių įspūdžių bus pasiūlyta galingesnė versija „Mustang Mach-E GT“, kurios jėgainės generuojama 465 AG ir 830 Nm trauka leis iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per 5 sekundes.
Dvi skirtingos baterijos
„Mach-E“ bus komplektuojamas su dviem baterijom. Standartinės talpa yra 75,7, o skirtos ilgesniam atstumui – 98,8 kilovatvalandės.
Pastaroji yra sudaryta iš 288 ličio jonų celių ir vienu įkrovimu leis nuvažiuoti beveik 600 kilometrų.
„Ford“ siūlys penkis kartus įprastos elektros rozetės galią viršijančią sistemą namans.
Pastaroji leidžia per valandą pakrauti elektromobilį maždaug 62 kilometrų keliui.
Kitas sprendimas –naudoti paprastą namų rozetę ir specialų kabelį, kuris per valandą leis pakrauti elektromobilį 14 kilometrų keliui.
Vartotojai galės naudotis įkrovimo tinklu, kurį „Ford“ plėtoja drauge su „NewMotion“. Gamintojo duomenimis, šiuo metu 21 Europos šalyje šiuo metu veikia 125 tūkst. šio tinklo stotelių.
„Ford“ taip pat yra tarptautinio IONITY konsorciumo narys. IONITY iki 2020 metų Europoje ketina įrengti 400 įkrovimo stočių.
Bagažinė ir išmanioji įranga
Naujajame „Mustang“ debiutuoja naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema SYNC, kurioje naudojamas ir dirbtinio intelekto modulis, leidžiantis sistemai mokytis ir įsidėmėti vairuotojo nustatymus.
„Mach-E“ priekyje bus įrengtas 15,5 colių įstrižainės ekranas.
Viduje turėtų tilpti penki keleiviai ir jų bagažas. „Mustang“ visureigis už kupė tikrai pranašesnis savo bagažinės erdve. Nulenkus galines sėdynes ji siekia net 1420 litrų.
Ribota pirmoji „Mach-E“ serija turės didžiulį panoraminį stoglangį ir galės būti dažoma mėlynais dažais.
Elektromobilis yra pirmasis „Ford“, kuriame vietoje rakto bus galima naudoti vairuotojo mobilųjį telefoną. Sistema „Bluetooth“ ryšiu susisiekia su telefonu ir atrakina automobilį bei leidžia jį užvesti.
Jei telefonui kažkas nutiktų, sistema leidžia automobilį atrakinti ir aktyvuoti atsarginiu kodu, kurį reikia suvesti statramstyje sumontuotame pultelyje.