Lrytas.lt testas: „Volkswagen Touareg“ – vienas reikalas pakeitė pirkėjų požiūrį

2019 m. rugsėjo 7 d. 19:45
Ką daryti, jei pirkėjų šiaip jau trokštamo automobilio pardavimai stringa? Aišku, sumažinti kainą iki tokios, kuriai jau niekas negalės atsispirti.
Daugiau nuotraukų (42)
Būtent tokios paprastos, bet 100 proc. efektyvios strategijos ėmėsi „Volkswagen“, kurių naujos kartos „Touareg“ debiutas Baltijos šalyse buvo lėtas.
Vsigi sakyti, kad didžiojo visureigio niekas nepirko būtų neteisinga.
Debiuto mūsų rinkoje metu bazinio modelio kaina siekė 60 tūkst. eurų, kartu su Latvija ir Estija kiek ilgiau nei per pusmetį buvo parduota apie 50 automobilių.
Perkantiems nuolaidas
Visgi vasarą buvo priimtas sprendimas sumažinti bazinių komplektacijų modelių kainas.
10 tūkst. eurų – tiek oficialiai atpigo kukliausieji „Touareg“. Aišku, toks skirtumas skaičiuojamas pagal kainą, kuri rodoma salone.
Po pokalbio su pardavimų vadybininku klientams, kurie rimtai domėjosi visureigiais, ji greičiausiai būdavo mažesnė nei 60 tūkst. eurų.
Kita vertus, niekas juk neperka pliko „Touareg“, o su papildoma įranga kainos vėl perkopdavo minėtą sumą.
Objektyviai įvertinti, kiek iš tiesų atpigo modelis – sunkiai įmanoma. Visgi aišku tiek, kad ženkli nuolaida padarė šį modelį nepalyginamai patrauklesnį.
Ne tik pati kaina sumažėjo, bet ir atsirado skirtumas lyginant su „Audi Q7“.
Taip šie modeliai yra giminingi, bet „Audi“ – parangos prekės ženklas, o „Volkswagen“ (nors pamažu tokiu virsta) – dar ne.
Atitinkamai ir jų kainos neturėtų būti vienodos, t.y. kitaip nei Q7, kukliausias „Touareg“ negali kainuoti 60 tūkst. ar dar daugiau eurų.
Sumažinus kainą susidomėjimas naujos kartos „Touareg“ visose trijose Baltijos šalyse gerokai išaugo.
„Volkswagen“ sako, kad pardavimai padidėjo 10 kartų ir nėra pagrindo jais netikėti – ypatingai laikais, kai žmonės dažnai perka ne daiktus, o nuolaidas.
Kokią įrangą duoda?
Mums taip pat pasidarė smalsu, ką galima gauti už tuos garsiai skelbiamus 49900 eurų.
Automobilio su nuolaida apžvalgą reikėtų pradėti nuo to, kiek pirkėjai gauna už minėtą sumą.
Taigi bazinėje komplektacijoje yra LED priekiniai ir galiniai žibintai su atskiromis dienos šviesomis, oda aptrauktas vairas su mygtukais, dviejų zonų klimato kontrolės sistema, šildomos priekinės sėdynės ir langų purkštukai, adaptyvus greičio palaikymas, navigacijos sistema su 9,2 colio įstrižainės ekranu ir pėsčiųjų stebėti sistema.
Taip pat verta paminėti standartinę įrangą apsaugančią nuo vagysčių. Ji stebi saloną, turi papildomą garsinį signalą ir netgi neleidžia tempti automobilio. Bent jau teoriškai.
Visos būtinos sistemos taip pat yra – juostų palaikymo pagalba, įspėjimo apie šalia važiuojančias transporto priemones ar susidūrimo priekyje esančia kliūtimi sistemos, automatinis šviesų perjungimas ir automatinis stabdžių laikymas sustojus.  
Bandytas automobilis buvo arčiau realybės, t. y. toks, kokį jau tikėtina norėtų įsigyti pirkėjas.
Jame buvo odiniais sėdynių apmušalai su patogesnėmis juosmens atramomis, beraktė durų atidarymo ir užvedimo sistema, jutiklis elektra valdomam bagažinės atidarymui, galinė vaizdo kamera, pagalbinė parkavimo įranga, belaidis telefono krovimas ir trys USB jungtys.
Su papildoma įranga bendra automobilio kaina siekė 55804 eurus ir tai vis tiek yra patrauktus variantas.
Mažiausiai naudos iš visos papildomos įrangos mes galėjome išpešti iš pagalbinės parkavimo sistemos. Jo aktyvavimas yra labai komplikuotas ir reikalauja papildomų apmokymų.
Nekuklūs varikliai
Variklių pasirinkimas mažas – dvi skirtingos 3 litrų V6 tipo dyzelinio agregato versijos ir vienas tokios pat konfigūracijos benzininis.
Pigiausias modelis turi 231 AG galios dyzelinį motorą, tačiau už papildomus 7 tūkst. eurų galima pasirinkti ir 286 AG versiją.
Benzininis motoras išvysto 340 AG, taigi yra pats galingiausias ir pagal kainą patenka tarp abiejų dyzelinių.
Skamba viliojančiai, tačiau reikia nepamiršti, kad „Touareg“ sveria 2 tonas, todėl naudingiau už galią yra sukimo momentas.
Palyginimui, kuklesnis dyzelinis motoras pasiekia 500 Nm, o benzininis – tik 450 Nm. Priekabų tampymui ar bekelės nuotykiams, apskritai, vertėtų rinktis 600 Nm suteikiantį galingesnį dyzelį.
Transmisijos variantas tik vienas – 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė ir keturių ratų pavara.
Užtenka vieno ekrano
Automobilis be jokių papildomų apdailos detalių atrodo taip pat gerai. Impozantiškas, bet ne arogantiškas ir pakankamai šviežias, kad nebūtų painiojamas su senos kartos modeliu.
Visgi siekiant stiliaus tolygumo galima būtų įsigyti didesnius ratus.
18 colių lengvųjų lydinių ratlankiai ant automobilio, kurio ilgis siekia 4878, plotis – 1984, o aukštis – 1717 milimetrus, atrodo lyg būtų nuimti nuo „Passat“.
Aukšto profilio (235/65) padangos suteikia komfortą ir šiuo atveju reikėtų spręsti, kas svarbiau – stilius ar patogumas.
„Volkswagen“ siūlomi pigiausi 20 colių ratlankiai kainuoja beveik 1800 eurų.
Viduje taip pat nieko netrūksta. Galbūt norėtųsi geresnės kokybės odos ant vairo, nes šis kelia gumos pojūtį. Tačiau visur kitur – geros medžiagos ir pavyzdinga surinkimo kokybė.
Sėdynės patogios ir leidžia nusistatyti norimą padėtį taip, kad nevargintų ir ilgoje kelionėje.
Vietoje prašmatnaus skaitmeninio prietaisų skydelio įrengtas tik nedidelis ekranas tarp dviejų senamadiškų analoginių ciferblatų.
Naujas automobilis neprivalo būti prifarširuotas naujausiomis technologijomis. Įprastos tachometro ir spidometro skalės atrodo neprasčiau už skaitmenines imitacijas.
Žmonėms, kuriems ekranų būna netgi per daug, tai netgi patiks. „Touareg“ atveju, tai jokia problema, nes dauguma visureigio pirkėjų – vyresni nei 50 metų.
Vairuojant neatrodo didelis
Įrangos valdymas reikalauja įpratimo ir papildomų instrukcijų, kurių keletą kartų kreipėmės į „Volkswagen“ atstovus.
Vienintelis erzinantis dalykas – nėra mygtuko, kuriuo būtų galima greitai išjungti pagalbinę juostų palaikymo sistemą.
Ši įranga kišasi į vairavimą, tačiau kol kas negali veikti savarankiškai, todėl vienu metu veikia du vairuotojai – gyvas ir elektroninis.
Traukos net su kukliausiu dyzeliniu varikliu visiškai užtenka. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. gamintojo duomenimis, trunka 7,5 sekundės.
Patys nematavome, tačiau galime spėti, kad realiuose testuose šis rezultatas būtų geresnis.
Degalų sąnaudos bandomojo važiavimo metu siekė 8,6 l/100 km. Šis rodiklis gerokai viršija gamintojo skelbiamą pagal WLTP metodiką 7,9 l/100 km rezultatą.
Tačiau ne viskas taip blogai, nes „Touareg“ turi net 90 litrų tūrio degalų baką.
Net vairuojant, kaip patinka, tokios dyzelino atsargos leidžia be sustojimo degalinėje nuvažiuoti 1000 kilometrų atstumą.
Užtenka paprastos važiuoklės
Inžinieriai užtikrino ir saugų važiavimą, t. y. pasirūpino įspūdingo efektyvumo stabdžiais.
Dėl tos jėgos sujudinamos priekinė pakabos svirtys ar vairo traukės važiuojant nedideliu greičiu aimanuoja. Automobiliui, kuris stebina surinkimo kokybe, tokie girgždesiai solidumo neprideda.  
„Touareg“ nėra sportinis automobilis, tačiau dinamiškas važiavimas įveikiant posūkius su juo bent jau nėra gąsdinantis.
Automobilis gigantiškas, tačiau jį vairuojant taip neatrodo.
Vairo mechanizmas puikiai sukalibruotas, o jei tenka sukinėtis ankštame kieme, labai padeda kameros ir davikliai.
Važiuojant greitkeliais kažkur ties vairuotojo pusės veidrodėliu nuolatos buvo girdimas keistas aerodinaminis triukšmas.
Mėgstantiems važinėti maksimaliu leistinu greičiu nerekomenduojame pneumatinės važiuoklės.
Ji yra adaptyvi ir kainuoja 1784 eurus, tačiau net ir nustačius žemiausią padėtį bei sportiškiausią režimą automobilis svyruoja ne tik posūkiuose, bet ir įsibėgėjant bei stabdant.
Tai mes patyrėme visureigio pristatymo mūsų rinkai metu.
Galiausiai verta paminėti ir įspūdingą net 810 litrų tūrio bagažinę, kurioje turbūt tilptų ir nedidelis miesto automobilis.
Su papildomu davikliu ji netgi atidaroma kojos judesiu.
Išvada:
Jeigu domina sandėliuko dydžio lengvasis automobilis, „Touareg“ šiuo metu yra gundantis pasiūlymas.
Jis atrodo šviežiai, salonas puikiai įrengtas, stebina surinkimo kokybė ir dyzelinių variklių trauka.
Net kukliausia kompektacija turi visas reikalingas pagalbines sistemas ir komforto įrangą.
Paradoksalu tai, kad tokiais bandymais sutaupyti klientai gali atrasti kitokį – galbūt kiek senamadišką, tačiau savo konstrukcija paprastesnį ir dėl to savitą žavesį turintį automobilį.
„Touareg“ su nuolaida galbūt atrodo kukliau, tačiau tai vis tiek yra prabangus visureigis. O prie viso to dar ir draugiškas vairuotojui bei praktiškas.
Kiek bus taikoma dešimteriopai pardavimus padidinusi nuolaida „Volkswagen“ atstovai dar nenusprendė.
Kol automobilių dar turi – parduos pigiau ir tai tęsis bent jau iki metų pabaigos.
Mums patiko:
* dyzelinio variklio trauka,
* lengvas valdymas bet kokiu greičiu,
* interjero medžiagų ir surinkimo kokybė.
Mums nepatiko:
* girgždesiai priekinėje pakaboje,
* gumą primenanti odinė vairo apdaila,
* sudėtingas parkavimo pagalbos valdymas.
Volkswagen touareg^Instantvisureigis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.