Skaičiai atrodo dar įspūdingesni atsižvelgus į „Taycan“ kainą.
Anksčiau Vokietijos automobilių gamintojas teigė, kad „Taycan“ rezervacijų skaičius yra didelis, tačiau konkrečių skaičių nematėme.
Viršijo gamybos planus
Buvo tik paskelbta informacija apie kai kurias specifines rinkas ir „Porsche“ teigė, kad vien tik Norvegijoje sulaukė 3000 išankstinių „Taycan“ rezervacijų.
Ir toks skaičius „Porsche“ turėtų labai džiuginti, nes įprastai šioje rinkoje kompanija per metus parduoda tik apie 600 automobilių.
Vertinant pasauliniu mastu, „Taycan“ rezervacijų skaičiai turėtų būti dar didesni.
Šių metų pradžioje „Porsche“ patvirtino didinanti planuojamus „Taycan“ gamybos pajėgumus, kadangi sulaukė daugiau nei 20 tūkst. išankstinių elektromobilio rezervacijų.
Pirminis „Porsche“ tikslas ir buvo 20 tūkst.t elektromobilių per metus, tačiau tąkart gamintojas nenurodė, koks gi tikslus tas rezervuotų automobilių skaičius.
Dabar „Porsche“ gamybos vadovas Albrechtas Reimoldas ir personalo vadovas Andreas Haffneris patvirtino, kad jau turi 30 tūkst. išankstinių „Taycan“ rezervacijų.
Įgyvendins ne viską
Šiuo metu dar sunku įvertinti, koks rimtas yra pirkėjų susidomėjimas „Taycan“ elektromobiliais, tačiau „Porsche“ už išankstinę rezervaciją kai kuriose rinkose prašo net 2500 JAV dolerių (2253 eurų).
Šie rezervacijų skaičiai paskelbti neatsitiktinai.
Rugsėjo mėnesį rinkoje jau turėtų pasirodyti „Taycan“ elektromobilis ir daugelis tikisi, kad jis bus pagamintas, remiantis „Mission E“ koncepcine transporto priemone, ir turės visas tas technines specifikacijas, apie kurias buvo kalbama per pastaruosius metus.
Tačiau neseniai buvo pranešta, kad „Taycan“ iš pradžių palaikys 250 kW įkrovimą, o ne 350 kW, kaip buvo planuota anksčiau.
Rinkai bus pasiūlyta bazinė „Taycan“ versija su galiniais varomais ratais ir 80 kWh baterijų paketu. Aukštesnės klasės versijose bus 96 kWh baterijų paketas.
Prognozuoja mažesnę kainą
Kainos kol kas oficialiai dar nepaskelbtos, bet tikimasi, kad bazinė „Taycan“ versija kainuos 80 tūkst. JAV dolerių (72 tūkst. eurų), o galingiausia versija 130 tūkst. JAV dolerių ( 117 tūkst. eurų).
Tokios kainos yra kiek mažesnės, nei buvo skelbiama anksčiau, tačiau „Taycan“ vis tiek išlieka itin brangus elektrinis sedanas.
Nepaisant to, pirkėjai rodo ganėtinai didelį susidomėjimą.
„Porsche“ kompanijos pranešimai leidžia suprasti, kad elektromobilių gamybos apimtys per metus gali pasiekti ir 40 tūkst. vienetų.
Pirmam kompanijos elektromobiliui ir prabangiam modeliui – tai labai geras rezultatas.