Norėjo padaryti geriau
Ne paslaptis, kad brėždami naujųjų prabangių rusiškų „Aurus“ automobilių linijas dizaineriai įkvėpimo sėmėsi ir iš klasikinio ZIS-110 limuzino.
Nuo 1945 iki 1961 metų gamintas modelis tapo atspirties tašku formuojant pirmojo „Senat“ modelio stilių.
Bendrais abiejų automobilių dizaino elementais tapo chromuotos radiatoriaus grotelės su vertikaliomis juostomis ir reljefine viršutine dalimi, o tai pat masyvios kėbulo formos.
ZIS-110 išvaizdoje NAMI dizaineriai ieškojo rusiško automobilio nacionalinio identiteto bruožų, tačiau „Aurus“ vis tiek labiau primena „Rolls-Royce“ ir „Bentley“.
S. Barinovas nusprendė sukurti savo alternatyvą šiuolaikiniams „Aurus“ limuzinams ir tuo pačiu parodyti, kad rusiškas automobilis taip pat gali atrodyti originaliai.
Atgaivintą ZIS-110 nepriklausomas dizaineris pavadino NVK ZIS 10.100.
Originali interpretacija
Šiuolaikinė klasikinio modelio interpretacija atrodo moderniai, tačiau tuo pat metu pastebimi senojo ZIS-110 bruožai.
Iš originalo jis perėmė vertikalias radiatoriaus groteles su chromuotu rėmeliu, lygius kėbulo šonus ir išpūstus galinius žibintus.
Didžiuliai ratai parinkti ne tik dėl patrauklumo, jie taip pat vizualiai sumažina likusias proporcijas.
Žvelgiant daugeliu kampų ši ZIS-110 interpretacija atrodo daug originaliau nei „Aurus Senat S600“ modelis.
Aštrios briaunos ant variklio dangčio ir bagažinės labai primena vienu gražiausių visų laikų automobilių vadinamus „Bugatti Type 57“.
Rusai apgailestauja, kad nors jaunojo dizainerio projektas atrodo intriguojančiai, jis greičiausiai taip ir liks tik kūrėjo fantazijoje. Serijinės atgaivinto įspūdingo sedano gamybos pradėti niekas nesiryš.