„Kia“ atskleidė visą informaciją apie naująjį „XCeed“ visureigį

2019 m. birželio 28 d. 14:48
„Kia XCeed“ – tai naujasis miesto visureigis, kuris gamintojo teigimu, bus praktiškas, sportiškai atrodys ir valdysis kaip hečbekas.
Daugiau nuotraukų (6)
Visureigiai bus surenkami Europos gamykloje Žilinoje, Slovakijoje, kartu su „Ceed“ penkių durų hečbeku, „Ceed Sportswagon“ ir „ProCeed“ penkių durų universalu. 
Naujausias „Ceed“ modelių šeimos atstovas bus parduodamas jau 2019 metų trečiajame ketvirtyje, su standartine 7 metų arba 150 000 km ridos garantija.
Sportiška miesto alternatyva
Kompanijos Europos dizaino centre Frankfurte, Vokietijoje, naujojo „XCeed“ kūrimui vadovavo už dizainą atsakingas „Kia Motors Europe“ viceprezidentas Gregory Guillaume.
Vienintelė kėbulo dalis, paveldėta brolio hečbeko – tai priekinės durys.
Žiūrint iš profilio, automobilio ganėtinai ilgas variklio dangtis įsilieja į priekinius statramsčius. 
Nors ratų bazė išlieka tokia pati kaip ir kitų „Ceed“ modelių (2,650 mm), „XCeed“ kėbulas nuo ratų išsikišęs daugiau – 25 mm priekyje (iki 905 mm) ir 60 mm gale (iki 840 mm), palyginus su penkių durų hečbeku.
„XCeed“ „apautas“ pasirinktinai 16 arba 18 colių aliuminio lydinio ratlankiais, su 205/60 R16 arba 235/45 R18 dydžio padangomis.
Visureigis atrodo griežtesnis, su labiau pastebimomis grotelėmis ir didesne oro paėmimo anga.
Priekiniai žibintai yra naujai suprojektuoti, „Ceed“ modeliams būdingi „ledo kubelio“ LED žibintai labiau pasukti į šoną, su plonais posūkių signalais viršuje.
Gale nauji žibintai skleidžia ploną, LED šviesą. Giliai įbrėžtos linijos, einančios horizontaliai bagažinės dangčio ir galinio bamperio suteikia automobiliui stabilesnę laikyseną.
Paaukštinta automobilio važiuoklė suteikia tvirtumo įvaizdį. 
„XCeed“ prošvaisa yra 174 mm su 16 colių ratais ir 184 mm su 18 colių ratais, tai 42 mm daugiau lyginant su „Ceed“ penkių durų hečbeku. 
Viduje visureigis demonstruoja tą pačią salono architektūrą kaip ir kiti „Ceed“ šeimos nariai, su centrine konsole šiek tiek pakreipta link vairuotojo. 
Liečiamo ekrano informacinių pramogų sistema įrengta centrinės konsolės viršuje, o apatinė prietaisų skydelio dalis užimta lietimui jautrių mygtukų, skalių bei jungiklių rinkiniu, kuriais valdomas garsas, šildymas ir ventiliacija.
„XCeed“ taip pat turi unikalų naują interjerą, su juodais apmušalais, kontrastingomis ryškiai geltonai dygsniuotoms sėdynėms ir durelėms bei geltonais sėdynių apvadais. 
Salone taip pat suderinti blizgios juodos ir metalinės geltonos spalvų akcentai.
Salono ir bagažinės erdvė
4 395 mm ilgio „Kia XCeed“ yra 85 mm ilgesnis nei „Ceed“ penkių durų hečbekas ir 90 mm kompaktiškesnis nei „Sportage“ modelis. 
Jo maksimalus stogo aukštis yra 1 490 mm, „XCeed“ 43 mm aukštesnis už „Ceed“ modelį ir 155 mm žemesnis nei „Sportage“. 
Toks aukštis suteikia vairuotojams žemesnį svorio centrą negu didesniojo brolio ir paaukštintą vairavimo poziciją lyginant su standartiniu „Ceed“.
Lyginant su „Ceed“ modeliu galinės sėdynės yra 42 mm aukščiau, todėl keleiviams bei vairuotojui lengviau išlipti ir įlipti. 
Be to, pusmėnulio formos langai ir liukas suteikia galiniams keleiviams šviesesnę, gaivesnę aplinką.
„XCeed“ automobilio bagažinės erdvė yra 426 litrai , 31 litru daugiau nei „Ceed“ ir tik šiek tiek mažiau „Sportage“. Su nulenktomis galinėmis sėdynėmis, bagažo erdvė išauga iki 1 378 litrų. 
Naujos gamintojo technologijos
„XCeed“ pažangių saugumo, ryšių ir informacinių technologijų komplektas, anot gamintojo, daro jį vienu technologiškai pažangiausių automobilių savo klasėje. 
Naujasis modelis taps vienu pirmųjų automobilių Europoje, turinčių telematikos sistemą, kuri suteikia neįkainojamos informacijos vairuotojui. 
Čia yra „Kia Live“ paslauga su savo „eSIM“ kortele, kuri dideliame, net 10,52 colių ekrane atvaizduoja ir atnaujina tiesioginę informaciją kelionės metu: eismo sąlygas, oro prognozę, lankytinas vietas bei detales apie potencialias parkavimo vietas (įskaitant kainą, vietą ir laisvų vietų skaičių). 
Antroji sistemos ypatybė – diagnostikos informacija apie automobilius ir jų nuvažiuotas keliones – leidžia vairuotojams nusiųsti automobiliui nurodymus apie būsimą kelionę ir patikrinti automobilio buvimo vietą bet kurio metu.
10.25 colių liečiamo ekrano navigacijos sistema palaiko „Bluetooth“ kelių jungčių standartą.
Tai leidžia keleiviams prijungti du mobiliuosius įrenginius tuo pačiu metu, kartu su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemomis. 
Ekrano skirstymo sistema įgalina kontroliuoti ir stebėti daugelį automobilio funkcijų tuo pačiu metu, pritaikant ekrano vaizdą iki 3 aplikacijų bei skirtingų valdiklių tuo pačiu metu. 
Tai leidžia vairuotojui turėti vieną vaizdą (pvz. navigacijos žemėlapį) arba sujungti kelis vaizdus vienu metu. Vairuotojas gali sekti navigacijos nurodymus, kol keleiviai renkasi mėgstamiausias dainas ar tikrina orų prognozę. 
„XCeed“ taip pat turės pirmąjį tarp „Kia“ automobilių visiškai skaitmeninį 12,3 colių „Supervision“ vairuotojo prietaisų skydelį, sukurtą kuo aiškesniam informacijos pateikimui. 
Aukštos raiškos 1920x720 pikselių skaitmeninis prietaisų skydelis pakeis tradicinius spidometro ir tachometro ciferblatus. 
Jo vientisas ekranas turi ypač tikslias elektronines skales automobilio greičio bei variklio sūkių parodymui. 
Naujasis prietaisų skydelis yra vienas iš naujųjų „XCeed“ pasirenkamų privalumų, priklausomai nuo rinkos ir automobilio specifikacijų. Jis pakeis tradicinius analoginius prietaisus bei 3,8 colių arba 4,2 colių ekranus prieinamus su kitomis specifikacijomis.
„Kia XCeed“ turi platų spektrą aktyvios vairavimo pagalbos ir saugumo technologijų.
Greičio palaikymas su „Stop & Go” funkcija, kliūties aklojoje zonoje įspėjimas, priekinio susidūrimo įspėjimas, atpažįstantis pėsčiuosius ir kitus automobilius, protingas greičio ribojimo ženklų įspėjimas, parkavimosi pagalbininkas, išlikimo eismo juostoje pagalbininkas ir automatinis tolimųjų šviesų perjungimas. 
Vairuotojo dėmesio kontrolės sistema pataria vairuotojui padaryti pertrauką jei pastebi nuovargio simptomus. 
Galiausiai, eismo juostos laikymosi sistema – tai antrojo lygio autonominis vairavimas, kontroliuojantis greitį, stabdymą bei posūkius. 
Ji atpažįsta automobilius bei kelio ženklus priekyje, todėl geba išlaikyti automobilį reikiamoje eismo juostoje saugiu atstumu nuo priekyje esančių automobilių.
Kaip ir visi Europoje parduodami „Kia“ automobiliai, visuriegis turi standartinę automobilio stabilumo programą. 
Žada įtraukiantį vairavimą
Europos inžinierių komandoms buvo duota užduotis nušlifuoti naujojo „XCeed“ vairavimą, kad visomis aplinkybėmis būtų užtikrintas saugus, bet azartiškas vairavimo stilius. 
„Kia“ skelbia, kad nepaisant paaukštintos automobilio važiuoklės, „XCeed“ bus maloniau vairuoti nei tipišką šeimos visureigį dėl ypatingų pakabos savybių, kompaktiškesnių išorinių matmenų, žemesnio svorio centro ir mažesnės masės.
Visa nepriklausoma naujojo modelio pakabos sistema išlieka identiška kaip ir likę „Ceed“ šeimos modeliai. 
Dėl iki 42 mm didesnės prošvaisos palyginus su hečbeku inžinieriai sušvelnino priekinių ir galinių spyruoklių kietumą atitinkamai 7 proc. priekyje ir 4 proc. – gale, kad suteiktų didesnį komfortą ir stabilumą. 
Važiavimo patogumą taip pat gerina kitokie amortizatoriai ir patobulinta galinė pakaba.
Vairo mechanizmas nesikeičia nuo „Ceed“ modelio, nors variklio valdymo kompiuteris (ECU), valdantis ir vairo stiprintuvą, greičiau reaguoja į vairuotojo judesius vairu. 
Vairo stiprintuvo galingumas taip pat padidintas, todėl vairuoti turėtų būti lengviau. 
Vairavimo režimo pasirinkimo sistema leidžia vairuotojams reguliuoti vairo stiprintuvo darbo režimą, akceleratoriaus jautrumą ir, dvigubos sankabos transmisijos modeliams, pavarų keitimo greitį. 
Pasirinkus „Sport” režimą, vairuotojai gali padidinti akseleratoriaus jautrumą ir priderinti vairą sportiškesniam vairavimui. 
Normalus režimas leis vairuotojui sumažinti kuro sąnaudas ir patirti komfortą.
Hibridas – ateityje
„XCeed“ siūlomi trys turbobenzininiai tiesioginio įpurškimo (T-GDi) varikliai. 
Trijų cilindrų 1 litro T-GDi variklis pasiekia 120 AG ir 172 Nm sukimo momentą, o 4 cilindrų 1,4 litro T-GDi variklis pasiekia 140 AG bei 242 Nm sukimo momentą. 
Galingasis 1,6 litro T-GDI variklis sutinkamas „Ceed“ bei „ProCeed“ GT versijose taip pat randamas ir „XCeed“ gamoje kaip galingiausias variklis. Šis motoras išvysto 204 AG galią ir 265 Nm sukimo momentą.
„XCeed“ taip pat siūlomas su dviem skirtingais dyzeliniais varikliais. 1,6 litro variklis, priklausomai nuo specifikacijos, išvysto 115 AG arba 136 AG.
Visi varikliai išskyrus 1 litro T-GDi siūlomi ir su šešių bėgių mechanine arba septynių bėgių automatine transmisijomis. 1 litro variklis suporuotas su  šešių bėgių mechanine transmisija. „Stop & Go“ sistema yra standartinė visiems modeliams.
Ekologiškos dvi hibridinės „XCeed“ versijos (48V lengvasis ir įkraunamas hibridai) bus išleistos 2020 metų pradžioje.
Gamins Europoje
Naujojo „XCeed“ gamyba bus pradėta šį rugpjūŧį Žilinoje, Slovakijoje esančioje „Kia“ automobilių gamykloje.
Čia jau jau surenkami „Ceed“ hečbekai, „Sportswagon“ universalai ir „ProCeed“ modeliai. 
Pirmieji „XCeed“ pirkėjus pasieks vėliau, trečiame 2019 metų ketvirtyje. Kiekvienas modelis standartiškai bus parduodamas su 7 metų arba 150000 km ridos garantija.
kia^Instantmiesto visureigis
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.