Atmosferiniai varikliai
Abiejų modelių širdys – 4 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų atmosferiniai (be turbokompresorių) varikliai. Šis technikos kūrinys yra naujas, tačiau priklauso tai pačiai „911 Carrera“ variklių grupei.
Šis motoras pasiekia 420 AG. Tai 35 AG daugiau nei ankstesnieji GT4, o trečiosios kartos „Spyder“ pajėgumas pakilo net 45 AG.
Didžiausias sukimo momentas – 420 niutonmetrų, pasiekiamas nuo 5 000 iki 6 800 variklio apsisukimų.
Abu mechaninę pavarų dėžę turintys automobiliai pasiekia didesnį nei 300 km/val. greitį – „Spyder“ gali įsibėgėti iki 301 km/val., o „Cayman GT4“ – 304 km/val.
Iki 100 km/val. abu įsibėgėja per 4,4 sek., o vidutinės deklaruojamos modelių degalų sąnaudos – 10,9 l/100 km.
Tai atmosferinis opozicinis variklis, kurio maksimalūs sūkiai yra net 8000.
Pirmą kartą tokiame aukštų sūkių variklyje naudojami „Piezo“ purkštukai. Jie padalija kiekvieną procesą į penkis etapus – tai užtikrina efektyvesnį degimą.
Prispaudžiamoji galia
Viena svarbiausių „Cayman GT4“ naujovių – patobulinta aerodinamika, sukurianti iki 50 proc. daugiau prispaudžiamosios galios.
Nepaisant tokio pokyčio, kėbulo oro pasipriešinimo koeficientas išliko toks pat.
Dėl kompaktiško galinio išmetimo sistemos bakelio gale atsirado vietos funkcionaliam difuzoriui, kuris „Cayman GT4“ modelyje yra atsakingas už 30 proc. galinės ašies prispaudimo.
Fiksuotas galinis oro aptakas sukuria apie 20 proc. daugiau prispaudžiamosios galios už jo pirmtaką – važiuojant 200 km/val., galinę ašį jis prispaudžia 12 kg daugiau nei pirmtako.
Priekinėje modelių dalyje aerodinaminį efektyvumą užtikrina didelė priekinio spoilerio lūpa bei vadinamosios oro užuolaidėlės, kurios sumažina į priekinius ratus patenkantį oro srautą.
Kitaip nei nei GT4, „Spyder“ turi aktyvų galinį oro aptaką, kuris pasirodo pasiekus 120 km/val.
Dėl funkcionalaus difuzoriaus tai yra pirmasis modelis „Boxster“ šeimoje, išgaunantis aerodinaminę prispaudžiamąją galią galinei ašiai.
Tokia pati važiuoklė
„Spyder“ nuo šiol naudojama tokia pati važiuoklė, kaip ir „Cayman GT4“. Aktyvi amortizatorių reguliavimo sistema sumažino kėbulo aukštį 30 mm ir patraukė svorio centrą arčiau žemės.
„Spyder“ ši važiuoklė suteikia nemažai privalumų. Automobilio stabilumą kelyje užtikrinanti sistema sureguliuota didesniam tikslumui, tačiau gali būti visiškai išjungta.
GT4 gali būti komplektuojamas su pasirenkamu „Clubsport“ paketu.
Su juo automobilyje montuojamas galinis plieninis stabilizatorius, o salone įkomponuotas rankinis gesintuvas bei šešių taškų saugos diržai vairuotojo pusėje.
Abiejuose modeliuose yra stabdžių sistema su aliumininėmis vientisomis apkabomis.
Dar didesnio efektyvumo sistema su keramikos kompozicinių medžiagų diskais užsakoma papildomai.
Dar didesnio efektyvumo sistema su keramikos kompozicinių medžiagų diskais užsakoma papildomai.
Dar viena svarbi naujovė – specialiai 718 modeliams pritaikytos padangos.
Visi šie patobulinimai leido „Cayman GT4“ 20,6 km ilgio Niurburgringo žiede pirmtako laiką pagerinti daugiau nei 10 sekundžių.
Naujuosius „Porsche 718 Spyder“ ir „718 Cayman GT4“ jau galima užsisakyti.
Lietuvoje „Spyder“ modelis kainuoja nuo 93350, o „Cayman GT4“ – nuo 96206 eurų su PVM.