Universalus modelis
GLB yra pirmasis „Mercedes-Benz“ kompaktinis modelis, kuriame galima užsakyti trečią sėdynių eilę.
Jose sumontuoti galvos atlošai, saugos diržai su papildomo įtempimo funkcija, užuolaidinės oro pagalvės, „Isofix“ ir „Top-Tether“ jungtys vaikų kėdutėms.
Dviejose sėdynėse patogiai sėdėti gali iki 168 centimetrų ūgio žmonės.
Trečioje eilėje taip pat sumontuoti puodelių laikikliai, dvi erdvės nedideliems daiktams pasidėti bei USB jungtys. Šias sėdynes galima nulenkti žemyn ir sudaryti tolygią bei erdvią plokštumą su bagažo skyriaus grindimis.
Antra sėdynių eilė gali būti stumdoma išilgai net 140 milimetrų, taip optimizuojant erdvę salone arba bagažo skyriuje, o prireikus sutalpinti didelį objektą, ji gali būti nulenkiama santykiu 60:40.
Atnaujinti varikliai
GLB montuojami keturių cilindrų benzininiai bei dyzeliniai varikliai – ne viename modelyje išbandyti agregatai. Anot gamintojo, jie buvo atnaujinti ir dabar yra dar galingesni bei efektyvesni.
GLB 200 modelyje montuojamas 1,3 litro benzininis variklis, kurio vidutinės degalų sąnaudos tesiekia 6–6,2 l/100 km.
Dviejų litrų variklis montuojamas į „GLB 250 4Matic“ modelį, kurio vidutinės degalų sąnaudos siekia 7,2–7,4 l/100 km.
Dviejų litrų dyzelinis variklis, montuojamas į GLB 200 d ir GLB 220 d modelius su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, jau atitinka 2020 metais įsigaliosiančius RDE (angl. „Real Driving Emissions“) ekologiškumo bei „Euro 6d“ reikalavimus.
Šių automobilių degalų sąnaudos – 4,9–5 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 129–133 g/km.
Skirtingi pavaros režimai
GLB gali būti komplektuojamas su nuolatine visų varančių ratų sistema „4Matic“.
Pasirenkant įvairius važiavimo režimus, keičiasi galios perdavimo santykis tarp priekinių ir galinių ratų – „Eco“ bei „Comfort“ režimais priekiniai ašiai skiriama 80 proc. pajėgumo, o galinei – 20 proc.
Režimu „Sport“ santykis pakeičiamas į 70:30, o bekelės – 50:50.
Keturių varančių ratų pavarą turinčiuose modeliuose papildomai gali būti pasirenkamas sistemų rinkinys su apšvietimu bekelėje bei važiavimo režimu, optimizuojančiu variklio galią bei ABS sistemos darbą.
Šiame rinkinyje taip pat yra įvairių prastuose keliuose praverčiančių asistentų, pavyzdžiui, sistema užtikrinanti saugų ir efektyvų nusileidimą nuokalne vairuotojo pasirinktu greičiu nuo 2 iki 18 km/val.
Žino, kaip atpalaiduoti
GLB sumontuota tiesiai iš S klasės atkeliavusi eismo stebėjimo sistema – radarai ir kameros fiksuoja kelią iki 500 metrų į priekį ir kai kuriose situacijose gali važiuoti autonomiškai.
Jis išlaiko trajektoriją eismo juostoje, o artėjant prie staigaus posūkio, geležinkelio pervažos ar žiedinės sankryžos, sumažina greitį.
„Mercedes-Benz“ visureigis vairuotojui palenkus posūkio svirtelę, gali autonomiškai keisti eismo juostas ir išlaikyti automobilį juostos viduryje.
Papildomos įrangos sąraše yra dviejų tipų šviesos diodų žibintai.
Automobilyje įdiegta naujausia multimedijos valdymo sistema, kurią valdyti galima ne tik ryškiame ir kokybiškame lietimui jautriame ekrane, bet ir balsu pasakius „Hey, Mercedes“.
Komforto sistemų rinkinys parenka apšvietimo, muzikinio fono ir masažo paketus.
Jei vairuotojas yra užsisegęs išmanųjį laikrodį, automobilis geba parinkti itin tikslią atpalaidavimo programą pagal stresą, pulsą bei miego kokybę.
Naujasis „Mercedes-Benz GLB“ Lietuvoje esančius atstovų salonus pasieks šių metų pabaigoje.